Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har været til jm for første gang. Besluttede at tage afsted alligevel. Bare for at blive mærket på maven og få at vide at det ser ok ud. Og det gjorde det heldigvis. Så snart jeg lagde mig på briksen, smilte hun, og sagde at man sagtens kunne se hvor livmoderen var uden at mærke. Den går op til 2 fingre fra navlen nu, så det er rigtig fint.
Så vi krydser fingre for at alt er som det skal være.
Jeg er jo en gammel kyniker, så kan mærke at jeg ikke kan lade være med at tænke: "Lad os nu se om den her bliver til noget"...
AG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt med et veloverstået jm-besøg!
Er det ikke ved at være tid til et mavepic?
Tynen skriver: Dejligt med et veloverstået jm-besøg! Er det ikke ved at være tid til et mavepic?
Jow, værsågod
Marco2 skriver: Jow, værsågod
hahaYndig!
Jeg kan så udemærket følge dig i din tankegang..... Det var faktisk også først da jeg begyndte at mærke liv derinde, at jeg for alvor fattede at alt altså er som det skal være denne gang!
Mette.... 26+....
Been there, and done that. Kender 100 % til den tanke og den fulgte mig desværre helt til fødslen af begge børn.
Men alligevel må du være lidt opløftet over at det så godt ud derinde:-)
Godt at alt ser godt ud!
Jeg tager også de undersøgelser jeg kan få, bare for at få at vide at alt er ok!!!
Knus Siber
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128