oprydnings mode..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2010

g.seerup

er gået totalt i oprydning og gemme væk mode...

igår gennemgik jeg ungernes skabe for alt det jeg vidste skulle gemmes væk fordi det var for småt, og det helt korte sommertøj, og Mathilde fik prøvet tøj til den store guldmedalje da hun kom fra børnehave..

hold da op hvor er hun altså blevet langbenet over sommeren!!! Bukse stakken blev mere end halveret, og 2 par i str 110 som vi købte i foråret (og hun faktisk ikke har brugt mere end et par gange..)...ALT for korte på benene.

Har fået lavet sedler over hvad de mangler til efterår og vinter, så nu er det bare at gå i krig med at shoppe

God dag til jer alle..

Knus Gitte som vist er lidt rastløs og keder sig lidt idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Heidimed lea

same here  jeg er også igang med den helt store oprydning og udsmidning og sælgen af tøj mm..

dejlig at komme igang det trængte  

knus Heidi

Anmeld

24. august 2010

Munder

g.seerup skriver:

er gået totalt i oprydning og gemme væk mode...

igår gennemgik jeg ungernes skabe for alt det jeg vidste skulle gemmes væk fordi det var for småt, og det helt korte sommertøj, og Mathilde fik prøvet tøj til den store guldmedalje da hun kom fra børnehave..

hold da op hvor er hun altså blevet langbenet over sommeren!!! Bukse stakken blev mere end halveret, og 2 par i str 110 som vi købte i foråret (og hun faktisk ikke har brugt mere end et par gange..)...ALT for korte på benene.

Har fået lavet sedler over hvad de mangler til efterår og vinter, så nu er det bare at gå i krig med at shoppe

God dag til jer alle..

Knus Gitte som vist er lidt rastløs og keder sig lidt idag

Aj Gitte, gider du ikke lige komme hjem forbi os og gøre det samme i Andrea's skab...det trænger virkelig!!!!!

Super. Det er da bare dejligt, når det er gjort, og man har fuldstændig styr på sagerne

Anmeld

24. august 2010

Stumpen

Har også godt lagt mærke til at Mathildes trøjer stumper, men jeg NÆGTER at købe efterårstøj og flyverdragter og des lige inden jeg har holdt min sommerferie!!!!

-Anja 5 år...

Anmeld

24. august 2010

Heidi B

Stumpen skriver:

Har også godt lagt mærke til at Mathildes trøjer stumper, men jeg NÆGTER at købe efterårstøj og flyverdragter og des lige inden jeg har holdt min sommerferie!!!!

- Anja 5 år...

Har du lige haft fødselsdag????

Troede kun du var 4....

Anmeld

24. august 2010

g.seerup

Stumpen skriver:

-Anja 5 år...

ja det kan jeg godt forstå

Det haster jo heller ikke vildt endnu, så nyd du din sommerferie Anja

Anmeld

24. august 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Har du lige haft fødselsdag????

Troede kun du var 4....

Hun er skarp i dag

Anmeld

24. august 2010

Heidi B

Stumpen skriver:

Hun er skarp i dag

he he!!!

Anmeld

25. august 2010

CM

Hold da op nogle store børn ... Frigg har lige knebet sig op på en 104-110

Jeg tør slet ikke gøre det der, for jeg har ikke råd til nyt tøj til dem, drøn pinligt at indrømme, men sådan er min situation lige nu ville ellers elske det, da frigg især er ret træt af for korte bukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.