En (lang) update fra familien Tut :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Tut

Hej piger,

Her er lige en lille update på mit forhold til Noah, og generalt på hele familien.

Det går simpelthen SÅ godt med Noah, men jeg kæmper også med næb og klør.

Han er begyndt at komme mere til mig nu. Og de gange han kalder på far, så kommer jeg ind i stedet for, og hvis han siger "nej det skal være far", så siger jeg at "nej, nu hjælper mor dig" - hvor han før i tiden var gået fuldstændigt i selvsving og begyndt at råbe og skrige, siger han nu bare "ok", og så lader mig hjælpe ham med hvad det nu er.

Men Christian er også blevet god til at tage Nana når han kommer hjem, så Noah og jeg får en times kvalitetstid med at bygge Lego eller Flexi Trax eller andet, og vi hygger os. Putte ritualet er også blevet ændret, Christian læser historie for ham, og jeg komme ind bagefter og synger en godnat sang, og nogle dage har han sagt, at far ikke skal læse i dag, kun mor skulle synge.

Så det går fremad

Og, nu tilsmiler lykken os igen, vi får snart en lille hvalp som vi har ville have i snart 2 år nu.

Vi har haft kontakt med en dame der har et stue opdræt af Cavalier King Charles Spaniel, men vi har været kommet for sent til den sidste "portion" hvalpe, og nu venter hun hvalpe igen, og vi står ØVERST på hvalplisten, så når Nikita har født kommer vi først og må vælge mellem alle hvalpene. Og Nikita skal føde om 2 uger, og vi skal ud og hilse på hende på torsdag.

Vi har ikke besluttet os for kønnet på hvalpen endnu eller farven, vi vil hellere se hvilken hvalp der føles rigtig for os, i stedet for at sætte os fast på eks. en Blenheim Tæve....

Noah har fået lov at vælge navne, en pige skal hedde FIONA (sorry Mikkelmusen, men Noah elsker Shrek) og en dreng har vi valgt skal hedde Charlie (evt. Carlo/Carlos)

I får lige et billede af Mor-Nikita, og vi håber jo lidt at vores hvalp kommer til at ligne sin mor, for hun er da bare SKØN

Mht. mig, så går det bedre, vægten siger at der "kun" mangler 8 kg, så vejer jeg det jeg gjorde inden jeg blev gravid med Noah

Er stadig lidt depri ind i mellem, men det går bedre.

I dag er dog en svær dag, da det er min faster som jo meget pludseligt døde i december 09's fødselsdag, og vi skal alle mødes på hendes gravsted kl. 12 i dag. Savnet til hende er stadig SÅ stort og jeg føler stadig ikke at jeg har fået bearbejdet det ordenligt, fordi der har været sket så meget hos os selv samtidig, og jeg derfor har måtte putte min sorg i baggrunden. Men det kommer nok med tiden.

Christian og jeg har beslutte at jeg skal gå hjemme en periode efter barsel, og komme helt oven på igen. Min barsel slutter d. 13/10 og så har jeg 5 ugers ferie, og så tager jeg et par måneder på egen regning, hvor jeg kan slappe af og fokusere lidt på mig selv. Og så når jeg føler jeg er oven på igen, så skal jeg finde et nyt job. (mit gamle gik jo konkurs 1 uge efter jeg startede barsel)

Nana bliver 9 mdr. i morgen, og hun er stadig skøn dagen lang. Hun kravler på livet løs nu og nu er over alt.
Jeg målte hende i morges, og hun er nu 77 cm, præcis lige så lang som Noah da han var 9 mdr. Sjovt som de 2 bare er ens med alt.

Nå det var vidst alt for mig (det blev også langt) i får lige lidt billeder her til slut (fra den sidste uges tid).

Knus Tut.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Anja

Dejligt med en super positiv update  

Det bliver spændende med den lille vovse  - og sikke nogle dejlige billeder af børnene, de ligner hinanden helt vildt!

Anmeld

24. august 2010

Mary

Dejlig læsning  Bliver virkelig spændende med den lille vovse  ....hvem der dog bare havde overskud til sådan en lille en 

Anmeld

24. august 2010

ivfmarie

SÅ dejligt at læse!

Anmeld

24. august 2010

Marco2

DEJLIGT AT LÆSE AT DET HELE lysner … ups caps … og dejligt med den lille hund. 

AG

Anmeld

24. august 2010

Stumpen

Dejligt med en update.. Har også tit tænkt på at spørge til dig i forbindelse med dit humør...

Kanont at det går fremad med Noah og dig... Lyder til at I gør det rigtige ved at lade Christian tage hende, så Noah kan mærke at du er der 100% kun for ham...

Jeg synes det lyder godt at I har valgt at rive din økonomi ud af kalenderen for en periode, så du kan sunde dig og komme helt ovenpå igen... Lækert med vægten... Her halter det som ind i h*****, men skal tilbage på rette spor efter ferien!!

Tak for kigget af dine skønne unger...

Anmeld

24. august 2010

Monica

Super dejlig læsning... Og hold da k*** hvor dine unger vare ligner hinanden...

Moni

Anmeld

24. august 2010

Muffinmus

Ja, de ligner sørme meget hinanden hva.

Godt med en god update på flere ting og er sikker på i får lidt afslutning med gravmindet:-)

Anmeld

25. august 2010

Siber

Det går lige i mit  dejlig læsning Tut og dejlige billeder!

Knus Siber

Anmeld

25. august 2010

Helle30

Jeg er så glad for at læse, at det hele går fremad Tut. At "dit" firma er gået konkurs, er gået helt hen  over hovedet på mig. Tror, det er en rigtig god beslutning at tage noget tid for dig selv, når din barsel er slut.

Og sikke nogle skønne billeder. De to unger er bare så skønne.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.