filmen "Baby Surprise"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.189 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på den nye film med Jennifer Aniston og Jason Bateman.

Jeg tror virkelig den er god, så jeg glææææder mig til at se den

Kan huske der for ikke så længe siden var en snak i barnløshedsbehandlingsgruppen om at det ikke længere er tabu med behandling. At flere og flere film "tillader" problemstillingen omkring problemet Nu tager Hollywood åbenbart også fat i emnet: "selvvalgt enlig mor"

Nå.. men ville bare minde Jer andre om den

Baby Surprise

Den 40-årige single Kassie (Jennifer Aniston) ønsker sig brændende at blive mor, men kan bare ikke finde den perfekte mand i sit liv, så hun beslutter sig for at klare det selv… med lidt hjælp fra en sæddonor. Kassie finder den perfekte donor i den charmerende Roland (Patrick Wilson) og inviterer alle vennerne til inseminationsfest. Kassies bedste ven gennem mange år, den småneurotiske Wally (Jason Bateman), er slemt skuffet over, at han ikke skal være far til hendes barn, og han drikker sig meget, meget fuld. Så fuld at han får spildt bægeret med sæd, og i panik og fuldskab beslutter at fylde det op igen – med sit eget! Syv år senere mødes Kassie og Wally igen, og denne gang har Kassie sønnen Sebastian med. Sebastian minder påfaldende meget om Wally, men Wally husker INTET fra den skæbnesvangre nat. Wally tilbringer mere og mere tid med Sebastian, og langsomt begynder sandheden at gå op for ham…

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg så lige klip fra den i går... Jeg skal SÅ MEGET ind og se den

Anmeld

24. august 2010

Pia.

Caroline86 skriver:

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på den nye film med Jennifer Aniston og Jason Bateman.

Jeg tror virkelig den er god, så jeg glææææder mig til at se den

Kan huske der for ikke så længe siden var en snak i barnløshedsbehandlingsgruppen om at det ikke længere er tabu med behandling. At flere og flere film "tillader" problemstillingen omkring problemet Nu tager Hollywood åbenbart også fat i emnet: "selvvalgt enlig mor"

Nå.. men ville bare minde Jer andre om den

Baby Surprise

Den 40-årige single Kassie (Jennifer Aniston) ønsker sig brændende at blive mor, men kan bare ikke finde den perfekte mand i sit liv, så hun beslutter sig for at klare det selv… med lidt hjælp fra en sæddonor. Kassie finder den perfekte donor i den charmerende Roland (Patrick Wilson) og inviterer alle vennerne til inseminationsfest. Kassies bedste ven gennem mange år, den småneurotiske Wally (Jason Bateman), er slemt skuffet over, at han ikke skal være far til hendes barn, og han drikker sig meget, meget fuld. Så fuld at han får spildt bægeret med sæd, og i panik og fuldskab beslutter at fylde det op igen – med sit eget! Syv år senere mødes Kassie og Wally igen, og denne gang har Kassie sønnen Sebastian med. Sebastian minder påfaldende meget om Wally, men Wally husker INTET fra den skæbnesvangre nat. Wally tilbringer mere og mere tid med Sebastian, og langsomt begynder sandheden at gå op for ham…

uhhh den lyder god.... Den skal jeg da se...

Anmeld

24. august 2010

Mira0911

Skal helt klart se den....

Anmeld

24. august 2010

oo

jaaaa, jeg så traileren på kino.dk for læææænge siden, og jeg tror også den er rigtig sød - og igen en film om alternative måder at få barn på/barnløshedsbehandling

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Gammel tråd, I know! Men er der nogen der har set den? Og hvad synes I??

Anmeld

30. september 2010

Moderator

kitty skriver:

Gammel tråd, I know! Men er der nogen der har set den? Og hvad synes I??

har ikke set den endnu, men jeg glææææææder mig!!!

Anmeld

30. september 2010

Loa

Caroline86 skriver:

har ikke set den endnu, men jeg glææææææder mig!!!

Eiiii, jeg troede lige jeg skulle ind og læse om den var et smut i biffen værd.......

Anmeld

30. september 2010

Mor-til-asta-09

HVornår kommer den??

Anmeld

30. september 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

HVornår kommer den??

den havde præmiere 26/8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.