behandling nr. 6 er nu begyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2010

200310

hej alle :-)

havde lige brug for at lette hjertet..

vi er nu startet på vores 6 behandling, efter en lang pause med operation, celleforandring og vægttab..

vi startet stærkt ud i behandlig for snart 1 år siden.. desværre havde jeg celleforandringer der havde udviklet sig meget hurtigt og måtte derfor ophøre behandlig..  men heldigvis kunne det hele fjernes og skal nu "bare" gå til kontrol i 1 år.. men projekt baby kan begynde igen

jeg er nu begyndt på ny omgang gonal F og skal scannes i slutningen af ugen, så vi krydser fingere på der er nogle æg  med resultat i en baby i sommeren 2011

i perioden hvor behandlingen var på stop lykkes det mig at smide 11 kg og begynde en ny livsstil - kunne jo være det ville forbedre mine chance mod PCO..

som afslutning vil jeg lige fortælle hvor skønt det er med et sted hvor man kan dele sine tanker og fustrationer.. Tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Chalala85

200310 skriver:

vi er nu startet på vores 6 behandling, efter en lang pause med operation, celleforandring og vægttab..

vi startet stærkt ud i behandlig for snart 1 år siden.. desværre havde jeg celleforandringer der havde udviklet sig meget hurtigt og måtte derfor ophøre behandlig..  men heldigvis kunne det hele fjernes og skal nu "bare" gå til kontrol i 1 år.. men projekt baby kan begynde igen

jeg er nu begyndt på ny omgang gonal F og skal scannes i slutningen af ugen, så vi krydser fingere på der er nogle æg  med resultat i en baby i sommeren 2011

i perioden hvor behandlingen var på stop lykkes det mig at smide 11 kg og begynde en ny livsstil - kunne jo være det ville forbedre mine chance mod PCO..

som afslutning vil jeg lige fortælle hvor skønt det er med et sted hvor man kan dele sine tanker og fustrationer.. Tak for det

Hvor er det et flot vægttab, og især ovenpå en operation for celleforandring og det hele!!

Jeg håber i får jeres ønske baby i 2011, det ville da være skønt. så ser jeg frem til at følge dig

Anmeld

24. august 2010

Faith

200310 skriver:

Først og fremmest tillykke med dit vægttab. Stærkt gået!

Og så vil jeg bare lige fortælle dig at vi endte med at få tvillinger i vores 6. forsøg. Hepper på at det osse sker for jer!

Anmeld

3. september 2010

200310

hej hej til jer begge...

tak for de støttende ord:-)  de er dejlige..

kan fortælle at scanningen ikke var som forventet, havde ingen æg, så jeg måtte tage endnu mere hormon ( hvilker gjorde mig lidt skør)

men efter 9 dage med meget hormon og 4 scanninger havde jeg 2 æg der var at ok størrelse, 16 og 17 mm, så vi blev insemineret idag..

så nu venter vi i den meget lange tid og håber på godt svar om 14 dage..

K/H

Anmeld

4. september 2010

Lisbeth1985

Hvor er det godt gået med vægttabet:-) Krydser fingre for 2 streger om 14 dage:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.