Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måtte altså lige dele disse
Det var nu man skulle have en pige...
Men tænkte der måske var nogle som kunne få glæde af dem
http://www.trendsales.dk/annoncer/18301181?track=7&forum=371&pn=1&rt=t5s
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EJJ de er da for søde
Ej hvor er de søde gad vide om de er for piget til en dreng altså de lyseblå
Tulipan skriver: Ej hvor er de søde gad vide om de er for piget til en dreng altså de lyseblå
Ja den tanke har jeg også haft... Jeg synes måske de er lidt tøset... Men man kan jo altid sætte dem sammen med noget sejt tøj
Gitte85 skriver: Ja den tanke har jeg også haft... Jeg synes måske de er lidt tøset... Men man kan jo altid sætte dem sammen med noget sejt tøj
Ja det er rigtigt. Men i str 22 tror jeg altså de bliver for tøset uanset hvad, vil jeg i hvert fald tro
Bare spild af penge, da babyer ikke må have dem på, da sålen er "hård", og hvis de går, så er de bestemt heller ikke gode, da der ingen støtte er i dem
Jeg synes nu ikke de blå er for piget til en dreng når vi taler så små størrelser.
Hvis vi taler om en sej gut på 2 år, jo, så er de nok, men til en lille trold på omkring 1 år, synes jeg de er fine
Sommerfuglelarven skriver: Bare spild af penge, da babyer ikke må have dem på, da sålen er "hård", og hvis de går, så er de bestemt heller ikke gode, da der ingen støtte er i dem
Ja okay, det har du så ret i, men hvis man bare gerne vil have lidt sødt der luner til den kolde tid vi går i møde... Og hvis barnet ikke kan gå, så er de da søde
Kan se det med støtten, den er der ikke, men hvor finder du det med den hårde sål? Der står bare det er gummi...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128