Så har mor været til fest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. august 2010

st

I lørdags var der sommerfest her i byen. Årlig tilbagevendende begivenhed. Det var så skønt at komme afsted og danse og få lidt øller igen. (ikke at jeg har higet efter det som en anden alkoholiker ;-)) Svigermor passede basen, og det gik over alt forventning. Ungerne sov begge to kl. 20. Det var Idas første nat uden mors babs, det var bare så dejligt at det var gået godt.

Ellers ånder alt fred og idyl her. Ida bliver 1/2 år på lørdag Det er bare slet ikke til at forstå. Hvor dælen bliver tiden af? Lige et kort øjeblik begynder tankerne at myldre, starte på job, få to børn gjort klar om morgenen, sene eftermiddage.... nej. Jeg vælger lige at tænke på noget andet, og nyde den sidste halvdel af min barsel. Skal først starte igen først i januar. Så jeg skal vist ikke beklage mig.

Tillykke til alle de unger der har haft fødselsdag. Jeg beklager at jeg ikke får kigget mere med.

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Munder

Dejligt at du har været ude og svinge med ørerne Selvom man har dejlige unger, er det nu rart at komme væk og være bare sig selv engang imellem.

Øj, er hun allerede ½ år? Det var da vildt som tiden flyver. Husk nu at nyde barslen og lad være med at gå og spekulere for meget på jobstart, der er jo laaaaaang tid til januar

Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.