Kan min læge tvinge mig på arb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er sygemeldt pga. kvalme og opkastning under min graviditet.

I sidste uge talte jeg med min læge, og denne mente at det ville være bedst for mig at komme lidt ud (igang med mit job) end at være herhjemme.. Hvilket jeg sagde at det ville jeg også ALLERHELST! Men kan ærligt ikke passe andre psykisk syge mennesker, når jeg kaster op hver andet øjeblik.. - har konstant kvalme og er næsten halvvejs i graviditeten nu, så havde jo håbet at det ville være ovre efter de sædvanlige 12 uger..

Skal ringe til min læge i denne uge, så vi kan planlægge resten af mit forløb. Er bare så bange for at hun vil tvinge mig i arb når jeg har det sådan her .. Ville jo ønske jeg ikke havde det sådan!!

Åh kan man forstå mit indlæg eller er det helt usammenhængende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Ansemusen

Hvis din læge tvinger dig i arbejde selvom du har det rigtig dårligt pga. graviditeten, så synes jeg ærligt talt din læge er en klaphat, og jeg ville ikke tøve med at finde en ny læge!!

Håber det bliver som det er bedst for dig! God bedring, husker tydeligt de 3 måneder jeg havde med kvalme HVER DAG - YIAKS!

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Hvis din læge tvinger dig i arbejde selvom du har det rigtig dårligt pga. graviditeten, så synes jeg ærligt talt din læge er en klaphat, og jeg ville ikke tøve med at finde en ny læge!!

Håber det bliver som det er bedst for dig! God bedring, husker tydeligt de 3 måneder jeg havde med kvalme HVER DAG - YIAKS!

Ja det er ulideligt at ha det sådan!!!   men føler også lidt et pres fra min læge og mit job.. de "venter" jo på at jeg er frisk igen, og det gør jeg også selv.. Men jeg kan jo ik styre hvornår den her idiotiske kvalme og opkastningerne vil aftage! Hvis jeg dog bare vidste det og kunne gi dem en direkte dato og tidspunkt, ville det jo være PERFEKT for alle!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.