FrøkenHedegaard skriver:
.. Jeg arbejder selv i børnehave, og alle mine unger nede i børnehaven - de vil aller helst have chokoladekage - også især med en eller anden fed farve glasur og SNOLLER på 
Vi har nogen gange prøvede at bage lidt andet til dem, gulerodskage - græskkarkage osv. MEN der er ikke så meget svind i den, som chokoladekagen 
Baret et forslag herfra 
Ud fra min egen datters smag, så er det også chokoladekage der hitter mest, men hun er også chokoladesyg, og kunne leve af det hvis hun fik lov! Jeg tænker bare mere på om det er for meget chokolade/sukker på én aften, da festen er fra kl 17-20 og børnene jo skal hjem og sove bagefter... Men igen, det er jo fredag, og de fleste børn får jo en eller anden form for fredagshygge, som de jo så ikke gør på fredag. Så jeg tror bare jeg holder fast i chokoladekagerne, det er også opskrifter hvor der er mindre sukker i, end normalt, så det går jo nok 
De bliver skam også pyntet med diverse farverigt glassur, og tænker lidt på at lave larver og sommerfugle i fondant til nogen af dem, da stuerne er Sommerfuglene og Larverne.
Anmeld