mini a ture vinter anorak str 86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.533 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. august 2010

eliasogmor

den populære vinter anorak, med lynlås  i ryggen, blir desværre for lille til ham den smukke, til vinter... jeg syntes den er super lækker og holder ham dejlig varm..der er lidt fnuller i hattens kant  og i ærmerne..den er maks blevet vasket 2 gange på skåne program..får lige en tur med en klud inden den blir solgt..str 86, lidt stor  i str min 400 pp

ps sælges uden plet selvfølgelig.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

BabyStella!

eliasogmor skriver:

den populære vinter anorak, med lynlås  i ryggen, blir desværre for lille til ham den smukke, til vinter... jeg syntes den er super lækker og holder ham dejlig varm..der er lidt fnuller i hattens kant  og i ærmerne..den er maks blevet vasket 2 gange på skåne program..får lige en tur med en klud inden den blir solgt..str 86, lidt stor  i str min 400 pp

ps sælges uden plet selvfølgelig.....

Den er ellers fin, men min datter er i en str. 86 nu, så hun kan nok ikke passe den til vinter?

Øv øv

Anmeld

23. august 2010

eliasogmor

BabyStella! skriver:

Den er ellers fin, men min datter er i en str. 86 nu, så hun kan nok ikke passe den til vinter?

Øv øv

joh det tror jeg godt hun kan (ikke bare et salgtrick) elias er nu i 92 i molo og har købt 98 til ham til vinter , og han passer jakken nu..men tør ikke gemme den..hvis han så har tænkt sig at mere en 2-3 cm inden vinter...

Anmeld

23. august 2010

eliasogmor

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.