lykkelig og ulykkelig (Forvirret)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. august 2010

puttecolle

hej tøsser......

jeg har ikke vist om jeg kunne skrive det her inde men nu gøre jeg det alligevel for er både lykkelig og ulykklig og snort forvirret... det kommer nok til at være lidt langt  men håber i bære over med mig.

Den.7.8. holdte min mand og jeg åbne hus da jeg blev 25 den.1.8 og det var endeligt en god dag med en masse dejlige mennesker omkring mig, jeg gik ud til min svigermor og spurgte hende om hun ikke skulle hjem og sove til middag hvorpå hun sagde det gad hun  ikke, jeg spurgte så om hvordan det gik med hendes brok hvor hun sagde at hun glæde sig til den.10.8 for så skulle hun bare på Nyborg syghus og ha fjernet det for det gik hende på også ville hun blive frisk til den.17.8 hvor vi skulle ha vores allesidste scaning (mine svigerforældre har været med til alle scaningerne.)

Den.10.8. ringer jeg til min svigerfar om efter middagen for at høre hvordan det var gået og om alt var som det skulle være, han fortalte så at de stadig lå og ventede på at komme ind (hun havde en tid.) men vi aftalte at han ville ringe når det hele var overstået for at fortælle hvordan og hvorledes. klokken den bliver endeligt mange og min mand og jeg snakker om at det var da mærkeligt at han ikke havde ringet endnu men vi besluttede os for at lægge os en lille time, men da han var gået op ringede svigerfar så langt om længe til min mand og klokken har nok været 21 om aften. Og han fortæller så at de er lige kommet hjem og at de mere eller mindre blev smidt hjem en time efter uden stuegang eller noget det enste der var sket var at der var kommet en sygplejske ind med et stykke papir og nogle piller hun skulle tag også fik de den besked at hvis HUN fik det dårligt så skulle hun ringe til den læge for havde ordnet hende. indtet andet.

Den.11.8. Ringer jeg til min svigermor for at høre hvordan hun har det men kan slet ikke forstå hvad hun siger men får sagt til hende at jeg tænker på hende, og at det nok var en god ide at vi snakkes med så hun kunne hvile sig hvorpå hun bare lægger telefonen på bordet uden at lægge på,hvilket jeg syns var mærkeligt men tænkte endeligt ikke mere over det.

Den.12.8. Ringer jeg igen til hende for at høre hvordan hun har det men der er det min svigerfar der tar telefonen og fortæller så at hun ikke har det særligt godt og at han har lige været oppe og skændes med lægevagten for de piller hun havde fået ikke tog hendes smerter så hun fik nogle mofin-piller 10mg 2 gange om dagen. hun fik så to den dag.

Den.13.8 snakker min svigerinde med hende og hun fortæller så at hun har fået det bedere men stadig med det der dårigt forstår hvad hun siger. Om aften tar vores niece der ned for at få nogle hovedepine-piller og hun mærker på mormor og mærker så at hun er kold men hun har sparket sin dyne af, hun siger mormor du skal ha dyne på, men hun  svare bare tilbage nej jeg vil ikke jeg har det varmt skal jeg hente noget vand til dig mormor? klokken har nok været. 22.00 22.30 og hun tar så hjem igen. Min mand han putter mig kl.23 hvor jeg går i seng hver dag og han ville endeligt bare lige spille lidt inden han kommer op, tiden må været fløjet afsted for ham for kl.00.45 for han et opkald fra sin søster hvor hun kan fortælle at hans mor er død. han løber op til mig og står henover bøjet over mig og skiger min mor er død min mor er død nej nej nej nej. jeg slår mine øjne op med et sæt og tænker hvad fanden sker der her? Jeg tar telefonen fra ham og snakker så med hans søster men hun smækker på og jeg prøver så på at få ro på min mand men han fare op og ned af trapperne og kan slet ikke samle sig. Jeg bedere ham gå ind og få naboen op i en fart imens jeg tog tøj på så vi kunne blive kørt der ud. da vi kommer der ud når bilen dårligt at stoppe føre han ryger ud af den og løber afsted. jeg måtte fare efter ham med meget kraftige pluk veer, men bed dem i mig. vi var de sidste der var kommet der ud og falk havde ringet efter politi hvilket de skal gøre når der er dødsfald i hjemmet men der gik to timer føre de kom. Jeg prøvede og være der for min mand selvom min pluk veer rullede ind og blev kraftiger og kraftiger. Da politi var kommet skulle de høre hvordan og hvorledes og de sagde så at hun skulle med ud på skadestuen og min mand og jeg kørte efter. Vi kom først hjem kl.5 om morgen og der gik nok en time efter så fald mine pluk veer til ro.

Den.14.8 går det op for mig hvad der er sket efter jeg har snakket med FG for skulle ha været der ude med en urin-prøve pga blærebetændelse men fortalte dem som det var og at jeg havde haft kraftige pluk veer og hvor sagde at jeg skulle tag den med ro for eller ville jeg føde dagen efter. men lovede at tag den med ro.

Den.16,8 blev vi hentet her hjemme for vi skulle ud til hans far alle sammen for vi ville få noget advide om lægetjek med politi. men da vi ringede kunne de ikke finde ud af hvorfor hun var død så politi sagde med det samme at hun skulle opdukses og at de mente at der var noget som ikke skulle være der. vi måtte vente en dag mere.

Den.17.8 ringede vi så igen og fik advide at hun var blevet frigivet men at raporten ikke var blevet frigivet og det ville den først dagen efter, tiden trak ud følte vi men vi måtte vente en dag mere.

Den.18.8. Fik vi langt om længe svar på hvad der var sket. Nyborg syghus havde været inde 7steder i maven på hende for at fjerne det her BROK og inden de lapper hende sammen får de prikket hul på hendes tyndtarm som de ikke opdager, men bare bliver sendt hjem. Politi rejser så sag nu sammen med restlægerne og vi skulle først gå igang med noget til efter begravelsen som så er i morgen den.24.8.

men vi finder en pjese som man får tilsendt hvor der står noget om forløbbet som vi finder frem og der står så i den at ved mindre Brok-opperationer bliver man sendt hjem efter et par timer og ved større Brok-opperetioner beholder de en i 2-3 dage og dette her var en meget stor Brok-opperation. Politi er rassedene.

Men man kan bare ikke finde ud af om man skal være lykkelig pga man snart bliver forældre eller være udlykklig det er som om man ikke rigtigt kan tillade sig selv at være glad og ked på samme tid.

Jeg savner bare min svigermor så meget vi havde vores 2mands ture hver uge kun hende og jeg og hun skulle med ud og finde brudekjole når min mand og jeg skal giftes i kirken også skulle hun med til fødslen. jeg er så tom inden i ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv og hver gang jeg tænker på det og hende starter mine pluk veer.

Mange tak fordi i lige havde tid til at lytte

Jeg savner dig svigermor og det ved jeg min mand også gøre vi elsker dig...

Nicole 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Sommer

Sikke noget Du får lige et kram Jeg har desværre ikke de store trøstende ord. Kan godt forstå, at du er følelsesmæssigt slået ud af kurs, især også når du havde så tæt et forhold til din svigermor.

Jeg mistede også min mormor under min graviditet - var dog ikke så langt henne - vist nok 15 uger. Der var det lidt nemmere at distancere mig fra graviditeten og så sørge over tabet - men det var nok også fordi det var så tidligt i graviditeten. Men jo tættere jeg kom på fødslen og efter fødslen savner jeg hende enormt meget - havde et meget tæt forhold til min mormor. Jeg er så ked af at min datter ikke kommer til at kende hende og at min mormor ikke kommer til at opleve min datter

Anmeld

24. august 2010

puttecolle

Sommer skriver:

Sikke noget Du får lige et kram Jeg har desværre ikke de store trøstende ord. Kan godt forstå, at du er følelsesmæssigt slået ud af kurs, især også når du havde så tæt et forhold til din svigermor.

Jeg mistede også min mormor under min graviditet - var dog ikke så langt henne - vist nok 15 uger. Der var det lidt nemmere at distancere mig fra graviditeten og så sørge over tabet - men det var nok også fordi det var så tidligt i graviditeten. Men jo tættere jeg kom på fødslen og efter fødslen savner jeg hende enormt meget - havde et meget tæt forhold til min mormor. Jeg er så ked af at min datter ikke kommer til at kende hende og at min mormor ikke kommer til at opleve min datter

det er jeg ked af at høre...

ja der er så mange ting som de går glip af som vi kommer til at savne. og ved godt der ikke var meget du ikke kunne sige men bare det at du har skrevet det er nok i sig selv du får selv lige et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.