Nu skal der ske noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. august 2010

lotte32

DRASTISK.... har taget. gisp.. 25 kg på de sidste 2 år 

Jeg var godt nok alt for tynd dengang (vejede 40 kg) men nu er det altså kommet dertil hvor jeg væmmes ved mig selv, mit selvværd er bare helt i bund, og jeg er endda flov over at vise mig nøgen for min mand Så jeg vil frygtelig gerne tabe mig 10-15 kg, så jeg igen kan være glad for min krop og føle mig lækker overfor min Mand 

min mand er helt med på den, og han heller ikke ville tage skade af at tabe sig lidt, så vi har aftalt at vi skal gå/cykle en tur hver anden dag, spise sundere og så har jeg bestemt mig for at starte til enten Zumba eller aqua-spinning så det skal nok blive godt, vi er ihvertfald top-motiverede

Men.... jeg går også og overvejer en lynkur, bare for at kick-starte vægttabet.. også faldt jeg på nettet over noget som hedder "Hamlets 7-dages suppe-kur" og man skulle kunne tabe sig 3-7 kg på den uge kuren varer...

men hvad er jeres erfaringer herinde, er det totalt tåbeligt, og virker den overhovedet??

jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om disse lyn-kure, så kom med jeres erfaringer, evt. også hvis i kender til nogle bedre end suppe-kuren

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

CarinaSB

lotte31 skriver:

Jeg var godt nok alt for tynd dengang (vejede 40 kg) men nu er det altså kommet dertil hvor jeg væmmes ved mig selv, mit selvværd er bare helt i bund, og jeg er endda flov over at vise mig nøgen for min mand Så jeg vil frygtelig gerne tabe mig 10-15 kg, så jeg igen kan være glad for min krop og føle mig lækker overfor min Mand 

min mand er helt med på den, og han heller ikke ville tage skade af at tabe sig lidt, så vi har aftalt at vi skal gå/cykle en tur hver anden dag, spise sundere og så har jeg bestemt mig for at starte til enten Zumba eller aqua-spinning så det skal nok blive godt, vi er ihvertfald top-motiverede

Men.... jeg går også og overvejer en lynkur, bare for at kick-starte vægttabet.. også faldt jeg på nettet over noget som hedder "Hamlets 7-dages suppe-kur" og man skulle kunne tabe sig 3-7 kg på den uge kuren varer...

men hvad er jeres erfaringer herinde, er det totalt tåbeligt, og virker den overhovedet??

jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om disse lyn-kure, så kom med jeres erfaringer, evt. også hvis i kender til nogle bedre end suppe-kuren

Knus Lotte

suppe kuren skulle hvis ikk være særlig god .. den slår hvis maven helt i stykker da du næsten kun får flydene kost ..  men det er kun hva jeg har hørt .. ellers kan du jo google den .. men helt og lykke herfra 

Anmeld

23. august 2010

LouiseNielsen

lotte31 skriver:

Knus Lotte

Hejsa

Åhh hvor jeg kender følelsen.....

Mine forældre har været på den suppe-kur og ja den er rigtig god. Meeeen man spiser ikke suppe på samme måde som før, når man er igennem den kur

Anmeld

23. august 2010

lotte32

Puha, ja jeg har jo googlet en del, og der er mange både for og imod argumenter omkring denne kur  ved sørme ikke om jeg sku prøve, men kan jo bare stoppe igen, hvis jeg kan mærke på min krop at det er noget møg...

tager lige en tænkepause

Hvis nogle herinde selv har prøvet, ville det være fedt med nogle erfaringer

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.