hvor finder man en god barnepige?? vestsjælland eller kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. august 2010

millesofie

ja hvor er de???

sagen er den at jeg har brug for lidt fritid, jeg er alene med min dejlige datter på 8mån men ja sagt pænt så har jeg brug for at kunne tilbringe et par timer alene eller sammen med nogle venninder en gang imellem og ikke særlig tit måske en gang om mån

men jeg har brug for en sød dame måske ældre, som jeg kan stole på. som kan tage hende

hun er en nem pige dog lidt higsig og hun har aldrig været passet før

hvor finder man en der egner sig?? jeg er jo den nærvøse type som helst ser at vedkomne ved hvordan de skal gøre hvis hun får noget galt i halsen eller hun slår sig mm

måske bare en der gider køre en tur med hende og et smut på bib og så hjem igen

årh ved det ikke har bare brug for lidt aflastning og nej jeg har ikke noget familie der kan tage hende

nogle der kender nogen eller har gode råd til hvad jeg evt kunne skrive i et opslag?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

C-Posey

Jeg skal gerne stå til rådighed  bor selv i nærheden af dig, så det var jo en nem mulighed.

Anmeld

23. august 2010

Sjl-msl-Mkl

Fisenberg skriver:

ja hvor er de???

sagen er den at jeg har brug for lidt fritid, jeg er alene med min dejlige datter på 8mån men ja sagt pænt så har jeg brug for at kunne tilbringe et par timer alene eller sammen med nogle venninder en gang imellem og ikke særlig tit måske en gang om mån

men jeg har brug for en sød dame måske ældre, som jeg kan stole på. som kan tage hende

hun er en nem pige dog lidt higsig og hun har aldrig været passet før

hvor finder man en der egner sig?? jeg er jo den nærvøse type som helst ser at vedkomne ved hvordan de skal gøre hvis hun får noget galt i halsen eller hun slår sig mm

måske bare en der gider køre en tur med hende og et smut på bib og så hjem igen

årh ved det ikke har bare brug for lidt aflastning og nej jeg har ikke noget familie der kan tage hende

nogle der kender nogen eller har gode råd til hvad jeg evt kunne skrive i et opslag?

på forhånd tak

hvor bor du henne?

Anmeld

23. august 2010

millesofie

DatterMalou skriver:

hvor bor du henne?

jeg bor i asnæs

men jeg kan også godt bruge en som ville tage hende et par timer inde i kbh, så jeg kunne kigge butikker eller se en film mm

Anmeld

23. august 2010

millesofie

Camilla4573 skriver:

Jeg skal gerne stå til rådighed  bor selv i nærheden af dig, så det var jo en nem mulighed.

ja det ville jo være helt perfekt

jeg skriver lige til dig i en PB senere

jeg skal nemlig ud af døren nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.