jeg er sur og irriteret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. august 2010

ka li ja

ja nu er alexander jo begyndt i skole.. jeg ved godt det "bare" er 0. klasse, men jeg mener jo man skal pase sin skole.

her i weekenden har morten været til fætter-kusine fest med ungerne og de har sovet i telt og hygget sig. jeg ved der var mange med børn og flere af dem tog ok tidligt hjem.

morten var først hjemme med ungerne kl 20.30 i går, og derfor vil han ikke sende dem i børnehave og SKOLE i dag....

jeg mener jo at når man er blevet forældre til et skolebarn, så må det være ens ansvar at få ungerne hjem i ordenlig tid, og få dem til at passe deres skole.

er jeg helt gal på den?? jeg kan godt se at der måske ikke sker noget ved det en enkelt gang, men eg syntes bare det var en lad og uansvarlig beslutning.  mine børn skal ikke tro det er ok at pjæke bare fordi man er træt og har haft en håd weekend. bare fordi deres far er en lad idiot!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Tut

Jeg var fandme også blevet tosset!

Nej, det er på INGEN måde i orden.

Han burde, som far, være noget mere ansvarlig, og så være taget hjem kl. 19 eksempelvis, og fået ungerne i seng til normal tid, når det er hverdag dagen efter.

Du har en god grund til at være sur.

En stor knusser herfra smukke.

Tut

Anmeld

23. august 2010

ka li ja

Tut skriver:

Jeg var fandme også blevet tosset!

Nej, det er på INGEN måde i orden.

Han burde, som far, være noget mere ansvarlig, og så være taget hjem kl. 19 eksempelvis, og fået ungerne i seng til normal tid, når det er hverdag dagen efter.

Du har en god grund til at være sur.

En stor knusser herfra smukke.

Tut

tak!!!

han kan få mig til at tro at alt hvad jeg mener og siger er helt hen i vejret. er glad for lidt opbakning her inde fra

Anmeld

23. august 2010

Muffinmus

jo, for det første burde det være en fælles beslutning, for det andet synes jeg ikke kl 20.30 kvalificerer til en fridag fra skolen....

Og da slet ikke når den lige er startet. Kunne forstå hvis kl havde været 23-24 og at i var godt henne i skole pret så der var mere forståelse for en snyde dag pga fest, men synes ikke helt det der er ok:-)

Så ja, ENIG med dig kalahunsen.

Anmeld

23. august 2010

Anja

Jeg er HELT enig med dig!!

Synes det er barnligt af ham og det sender et helt forkert signal til Alexander omkring vigtigheden af skolen.

Anmeld

23. august 2010

ka li ja

nej hvor er jeg glad for jeg ikke er helt gal på den. morten virker bare som om det er helt ok, og at jeg skal tage mig sammen og blive voksen i stedet for at brokke mig over det!!!

lorte lort!!

tak tøser

Anmeld

23. august 2010

Lise

Jeg synes det samme!!!

Dumme uansvarlige mand!

Anmeld

23. august 2010

Marco2

Selvfølgelig er det ikke i orden.

Som du selv siger viser det bare at det er ok at tage en pjækdag fordi man er træt. Og det er jo ikke iorden. Så ville jeg stort set ikke ha' været på arbejde i 3 mdr. hvis det var tilladt

Og hvis han mener at det er en god grund til at pjække, jamen så skulle han jo være taget hjem med dem noget før. 

Jeg kan godt forstå du er sur!

AG

Anmeld

23. august 2010

Kaufie

Enig med de andre.....

Hvad så med de dage, hvor man måske nok har puttet i god tid- men alligevel vil ynglet ikke sove før kl 21?? Skal man så også tage fridag med dem dér??

Næhnej - så må de hænge lidt med mulen og komme (endnu) tidligere i seng dagen efter.....

Anmeld

23. august 2010

Lene76

helt enig med dig......

nogen dagen tager vores unger lidt tid om at falde i søvn og derfor kan kl let blive 21 før de sover ( det er osse sket at kl var 22) men bare synd for dem, for de SKAL afsted dagen efter.

Så som jeg ser det er det Morten der ska blive voksen og ta sig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.