hvad ville i vælge? (navnevalg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

NinaNymannMadsen

bette skriver:

hehe hvor sødt

det syntes mine forældre også. det var faktis en sød tv vært i tv der hed simone som jeg syntes rigtig godt om og det skulle min lille søster hedde valgte jeg.

jeg har været med til de største beslutninger i min familie da jeg var lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Muffinmus

Ja ja, det er helt fair, som sagt skal i vælge det i bedst selv kan lide uanset hvad vi andre siger af godt og skidt.

Men stemmerr stadig på simone, fordi det kan siges i de fleste lande og fordi det ikke "direkte amerikansk", hvis du forstår hvad jeg mener, det hælder de andre navne jo til.Undtaget Simonia som bare skal staves hele livet.

Havde i øvrigt en veninde da jeg boede i USA der hed Angel, sød pihe, men hun havde adhd og var et snakkehovede uden lige, men altså en rigtig super skøn pige , men navnet passede bare til hende og i vælger sikkert også et der passer til tøsen i mavsen, nu er der jo ikke længe til hun kommer ud, så kan i rigtigt se hvad der har gemt sig..og om hun ligner Mikkel som lille. Super spændende.

Anmeld

22. august 2010

Guldet

Har stemt Simone.. synes det er et så smukt navn ..

Anmeld

22. august 2010

bette

Astasmor skriver:

det syntes mine forældre også. det var faktis en sød tv vært i tv der hed simone som jeg syntes rigtig godt om og det skulle min lille søster hedde valgte jeg.

jeg har været med til de største beslutninger i min familie da jeg var lille

hehe lyder rigtig dejligt vores nabos datter på 10 hedder simone.. hun er bare så super sød og helt igennem fantastisk.... nok lidt derfor man bliver glad for navnet også..

Anmeld

22. august 2010

bette

MariaE skriver:

Ja ja, det er helt fair, som sagt skal i vælge det i bedst selv kan lide uanset hvad vi andre siger af godt og skidt.

Men stemmerr stadig på simone, fordi det kan siges i de fleste lande og fordi det ikke "direkte amerikansk", hvis du forstår hvad jeg mener, det hælder de andre navne jo til.Undtaget Simonia som bare skal staves hele livet.

Havde i øvrigt en veninde da jeg boede i USA der hed Angel, sød pihe, men hun havde adhd og var et snakkehovede uden lige, men altså en rigtig super skøn pige , men navnet passede bare til hende og i vælger sikkert også et der passer til tøsen i mavsen, nu er der jo ikke længe til hun kommer ud, så kan i rigtigt se hvad der har gemt sig..og om hun ligner Mikkel som lille. Super spændende.

ja vi glæder os også super meget... hun kan bare komme.. i am ready.. skal bare lige have skrevet min ønskeliste til fødslen.. og så er jeg sådan set klar..  

vil ikke begynde at lave børneværelse når vi jo skal flytte.. det er lidt spild af penge og tid.. så det venter jeg med til vi er flyttet.. desuden skal hun jo sove inde hos os den første stykke tid.. så jeg tror hun er ligeglad  

men ja spændende om hun ligner sin bror..på 3d scanningen synes jeg hun lignede ham en del.. men nu må vi se..,  

Anmeld

22. august 2010

Frk. Himmelblå

MariaE skriver:

Jeg har stemt Vanessa Meget smukt navn!

Og så er det faktisk slet ikke amerikansk, men aldeles udbredt i det meste af Vesteuropa. Navnet er et kunstnavn opfundet af den britisk/irske (knaldgode) forfatter Jonathan Swift. Han brugte det som kærlighedsnavn til den kvinde, han var forelsket i. Omkring år 1700, mener jeg.

Så ville altså bare lige tilføje, at navnet Vanessa bestemt har noget historie udover de utallige amerikanske shows, det optræder i.

Anmeld

22. august 2010

NinaNymannMadsen

bette skriver:

hehe lyder rigtig dejligt vores nabos datter på 10 hedder simone.. hun er bare så super sød og helt igennem fantastisk.... nok lidt derfor man bliver glad for navnet også..

ja det er et dejligt navn. min søster er også bare sød og dejlig. men hun kan også bare være et helved med nu er hun også 17 så det er nok derfor.

Anmeld

22. august 2010

Nadia&Daniel

Low skriver:

Jeg er vild med navnet Jessica

det er så flot det navn..

Anmeld

22. august 2010

misslea

Er ærligt talt ikke særlig vild med nogle af navnene.... men skulle jeg vælge, ville det være Simone!!

Men som andre også siger, så skal I jo vælge, det I selv er vilde med!

Mange hilsner fra Lea  

Anmeld

22. august 2010

Lone Jakobsen

har stemt simone. det sku Rasmus ha heddet hvis han var blevet en pige

med hensyn til at navne passer sammen, så er det aldrig noget jeg har tænkt på, og jeg har da været med bestemmende på 4 af slagsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.