Mini Mouse...VILDT!!! Stort tillykke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

Honningblomst

med dit vildt flotte vægttab..du har på 10 uger tabt næsten 14 kg!!!8D men det ved du jo nok godt, synes bare det er så super SUPER flot og er slet ikke misundelig;) Du må være taber-vinderen..:D
Ej, må alle os taber-kvinder ikke nok se et før og efter billede....kan jo give lidt motivation..
Hvad siger din vægt så nu??
Knus og tillykke igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Pia.

Er det så meget 8D... hvor vildt, ja her fra skal du også have et stort tillykke lige som Eva sender dig...

Tager virkelig hatten af for dig, det er sgu da flot... nu kan jeg da side og tænke hvor meget jeg selv kunne havde smidt hvis jeg var fortsat... :( hmmm.....

Øv, at jeg ikke holdte ud som andre...
Hvad er det dit mål er Sanne..?

Nå men stort tillykke og jeg vil også rigtig gerne se et billede af dig...

måske jeg burde tage et af mig selv og hænge der hvor jeg søger efter maden ;)

Knus og igen tillykke Sanne.

PIA(H)

Anmeld

11. juli 2008

SaNiNa

Tak jeg er osse rigtig glad for det... Er blevet så meget mere positiv og ikke mindst mere glad for den jeg er... Det påvirke en rigtig meget når man ikke er til freds med sig selv

jeg er nede på lige omkring 60 kg mangler ca 10 kg mere så stopper jeg... men holder fast i min omlægning af spisevaner og motions vaner.
de sidste 10 kg kommer osse til at tage længer tid ende et par uger men den sorg den tid...

Nu er jeg jo så nået til et sted hvor jeg selv kan kontrolere kg´ene ved at træne mere eller mindre

Resten af sommeren har jeg bestem mig for at jeg kun træner 2 gang om ugen (så taber jeg ikke mere endet et par 100 g) og så på den igen efter vores ferie så ryger de sidste 10 kg osse

jo i må da godt se et før billede og et nu her skal bare lige have taget et når kameret er blevet laver så husk mig lige på det

Og Lige til sidst en klap på skulderen til jer andre osse i gør det bare Så godt også...

Det har været en kæmpe støtte at kunne se hvad i andre har tabe jer og hører hvordan i gør og jeres råd... I har været en stor den af mit vægttab... kan ikke takker nok for det...

nå vil gå ud i det gode vejr som det er her på fyn i dag:)

Anmeld

11. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Altså...jeg må sige at lige nu er du min heltinde :P Stort tillykke :D

(H)

Anmeld

11. juli 2008

Pia.

Jeanne skriver:

Altså...jeg må sige at lige nu er du min heltinde :P Stort tillykke :D

(H)

Ja sådan har jeg det også... det er lidt vildt at der er tabt så mange kilo... øv at man ikke er lige så god, glæder mig helt vildt til at se billeder...
Knus pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.