mens-smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Mariekjellerup

Hej alle skønne tøser..

jeg er i uge 39+2 idag, og hele dagen idag har jeg haft mens smerter og det går om i lænden.. jeg har ikke haft plukveer endnu, så ved ikke hvordan det mærkes. men når jeg har læst om jeres fødsel, så er der nogen som skriver at de havde en murernde i maven inden veerne startede, er det murernde ligesom mens smerter eller?

Knus Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Frk. Himmelblå

Hej du

Hvis det sætter sig om i lænden også, så kunne det godt minde om mine allerførste veer. Men bare rolig, når først du har veer (dem, der gælder vel at mærke) er du ikke i tvivl længere. Ved godt, det er så let at sige, og ikke giver dig megen forklaring, men snart ved du præcis, hvad jeg mener :-)

Good luck  Håber du føder til termin på allerbedste vis!

Anmeld

22. august 2010

Mariekjellerup

SeptemberBaby skriver:

Hej du

Hvis det sætter sig om i lænden også, så kunne det godt minde om mine allerførste veer. Men bare rolig, når først du har veer (dem, der gælder vel at mærke) er du ikke i tvivl længere. Ved godt, det er så let at sige, og ikke giver dig megen forklaring, men snart ved du præcis, hvad jeg mener :-)

Good luck  Håber du føder til termin på allerbedste vis!

mange tak for svaret..

nej det er os det, når man slet ikke ved hvordan det hele skal føles ... og hver en lille ting er man så opmærksom på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.