Hej
Har lige tilfældigvis læst din indslag, da jeg er ny i baby.dk. Det er nu et styk tid siden, du skrev dit indslag, men jeg prøver alligevel at svare på det og håber, at du ser det.
Jeg savner også veninde i den højeste grad, da jeg synes at de venskaber jeg indtil nu har haft, er begyndt stille og roligt forsvinder. Jeg bor i Tilst, som er et forsted til Århus sammen med min dejlige mand og to døtre på 5 måneder og 11 år. Jeg savner nogen at snakke med og møde til cafeture eller bare nogen som kontakte mig istedet at det skal altid være mig som kontakte andre.
Jeg er 33 år og kommer oprindeligt fra Estland, men jeg har boet ca. 13 år i Danmark. Jeg elsker også kreative sysler, da jeg er uddannet konservator og teknisk designer. I vores værksted har jeg mange gamle møbler, der venter på at blive restaureret. Ellers syr jeg meget i min fritid og elsker min have, hvor jeg går amok en gang imellem med havearbejdet.
Hvis du er interesseret i at kontakte mig, så bare send en mail afsted. Glæder mig at høre fra dig.
Med venlige hilsner
Liis
Anmeld