ældre mødre, med små børn i midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. august 2010

aarhusmor

Hej piger,

Jeg er 39 og mor til en dreng på knap 4 år.

Vi kunne godt tænke os nogen at mødes med og lege med.

Jeg er gift med en sød mand og kan godt lide kreative sysler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Siil

Hej

Har lige tilfældigvis læst din indslag, da jeg er ny i baby.dk. Det er nu et styk tid siden, du skrev dit indslag, men jeg prøver alligevel at svare på det og håber, at du ser det.

Jeg savner også veninde i den højeste grad, da jeg synes at de venskaber jeg indtil nu har haft, er begyndt stille og roligt forsvinder. Jeg bor i Tilst, som er et forsted til Århus sammen med min dejlige mand og to døtre på 5 måneder og 11 år. Jeg savner nogen at snakke med og møde til cafeture eller bare nogen som kontakte mig istedet at det skal altid være mig som kontakte andre.

Jeg er 33 år og kommer oprindeligt fra Estland, men jeg har boet ca. 13 år i Danmark. Jeg elsker også kreative sysler, da jeg er uddannet konservator og teknisk designer. I vores værksted har jeg mange gamle møbler, der venter på at blive restaureret. Ellers syr jeg meget i min fritid og elsker min have, hvor jeg går amok en gang imellem med havearbejdet.

Hvis du er interesseret i at kontakte mig, så bare send en mail afsted. Glæder mig at høre fra dig.

Med venlige hilsner

Liis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.