Vennepar københavn/ søges - en ide hertil :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. august 2010

XXSS

Hey Alle

Til alle interesserede

Nu har der været oprettet en masse tråde mhs til vennepar søges i kbh./nordsjælland og mange andre..

Jeg ved ikke om folk nogensinde har fundet ud af at mødes eller hvordan det er stået til.. ?!?! Vi er nogle af dem der har været interesseret, men det er aldrig blevet til noget!

MEEEN .....

Nu vil jeg gerne finde en dato eller to - hvor dem der har lyst og tid til at mødes, kan mødes... Jeg tænker, at det eventuelt kunne være med ungerne, eks. Frilandsmuseet, Bakken, Tivoli, Furesø(så kan vi evt. tage madpakker med) - hvor vi alle kan være sammen med ungerne og så kan vi kvit og frit snakke - og dem der så har lyst til at snakke videre kan gøre det med at udveksle numre osv...

Så er man hellere ikke så hængt op (forstå mig ret)

Men i kan jo give til kende om i synes om ideen - for så finder jeg to datoer i den nærmeste fremtid... 

Jeg ved godt at mhs til årstiden så går det den forkert vej - så det bliver selvfølgelig inden for de næste to måneder.

Hav en dejlig søndag

Knus fra Tanja (32), Janus (31), Olivia (19 mdr) og Freya (5 uger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

XXSS

Og i må også gerne selv komme med gode ideer selvfølgelig...

Anmeld

22. august 2010

>>Carina<<

Jeg vil gerne men det ved du jo dog lidt langt

Anmeld

22. august 2010

XXSS

Carina1984 skriver:

Jeg vil gerne men det ved du jo dog lidt langt

Såååå kom dog sveske  Det kunne være så hyggeligt at se lille Magnus og moaren.

Anmeld

22. august 2010

>>Carina<<

Jaaa vi må finde en dag. Nu starter han i vuggestue d.1/9. Hvor blev min baby af?

Anmeld

22. august 2010

MacG

Hej Tanja,

Jeg er ny her på siden, og har netop lavet en profil her fordi jeg synes jeg savner nogle veninder med børn, altså evt vennepar hvor man kanlave nogle fælles arrangementer engang imellem. De fleste min mand og jeg kender har endnu ikke fået børn,så med dem laver jeg altid ting uden børn.

Vi har både fælles børn og en lille ny baby på 6 mdr...

Anmeld

22. august 2010

Lady Marion <3

Årh super - duber ide ,, vi er friske

Anmeld

22. august 2010

Tanja1

Christian er også frisk, så vi vil også gerne deltage .

Og tak for i dag, var rigtig hyggeligt.

Anmeld

22. august 2010

XXSS

MacG skriver:

Hej Tanja,

Jeg er ny her på siden, og har netop lavet en profil her fordi jeg synes jeg savner nogle veninder med børn, altså evt vennepar hvor man kanlave nogle fælles arrangementer engang imellem. De fleste min mand og jeg kender har endnu ikke fået børn,så med dem laver jeg altid ting uden børn.

Vi har både fælles børn og en lille ny baby på 6 mdr...

Hey det lyder godt og velkommen til  

Så vil jeg forsøge at finde på noget hyggeligt og nogle datoer.. Hvor bor i henne?

Og det skal da hellere ikke være så firkantet, bliver det rigtig hyggeligt, kan vi jo fortsætte uden børn...

Og kom gerne med ideer, hvis i kender nogle fantastiske steder man kan tilbringe sammen med andre og sine børn. 

Anmeld

22. august 2010

XXSS

Muffi . skriver:

Årh super - duber ide ,, vi er friske

Super  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.