Endnu en terminsscanning til mig? .....ja tak! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Omonigho

Hej Piger,

Skal bare lige dele en lidt sjov oplevelse med jer, som jeg havde i fredags:

Jeg blev ringet op af en meget forvirret sekretær fra en lokal gynækolog, som sagde at jeg skulle have været inde hos dem til en terminsscanning den dag. Jeg forklarede hende så, at jeg allerede havde været til en akut scanning, så vi blev enige om, at mit lægehus nok bare havde glemt at give denne besked til gynækologen.

Hun spurgte så, om jeg ville være interesseret i, at få taget  doubletest, NFscanning, osv hos dem, istedet for sygehuset, og det er jeg selvfølgelig, så alle mine arbejdskolleger ikke ved det med det samme. Men for at jeg kunne oprettes hos dem, var jeg altså NØDT til at komme til en ny terminsscanning hos dem også...om jeg kunne komme på onsdag...?

Så nu skal jeg se mini-spunken igen på onsdag, og så i en verden, hvor der ellers ikke bliver smidt om sig med scanninger! Men lidt heldig har man da lov at være en gang imellem...

Glæder mig allerede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

birthee

Det bliver da spændende at se spunken igen - det er altid rart med et ekstra kig - og måske meget rart at det hele ikke skal foregå med kollegaerne kiggende over skulderen???

Anmeld

22. august 2010

Omonigho

birthee skriver:

Det bliver da spændende at se spunken igen - det er altid rart med et ekstra kig - og måske meget rart at det hele ikke skal foregå med kollegaerne kiggende over skulderen???

Ja lige præcist! Hende lægen, som scannede mig på sygehuset sidst, var nemlig én som jeg har været i tæt samarbejde med, så det var på en måde ikke så fedt...

Anmeld

22. august 2010

birthee

Det kan jeg godt forstå... det er jo også meget rart at have noget at fortælle, frem for at "alle" ved det i forvejen....

Anmeld

25. august 2010

Omonigho

Så er 2. terminsscanning veloverstået og alt så rigtig fint ud. 

Lille-spunken er nu 13,5 mm så den blev skønnet til 7+4 eller 5 istedet for.

Men hvor var det dejligt at se det lille hjerte blinke derudaf endnu engang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.