11 mdr - Hvor meget lurer man den så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Frk. Himmelblå

Kære alle skønne kvinder

Min datter er 11 mdr. og en meget aktiv lille pige. Hun sover ofte kun 25 min- 30 min i løbet af en hel dag. (Jeg putter hende, og hun er træt, sover godt og vågner så lysvågen igen efter power nap).

De seneste par dage er det dog lykkedes mig at få hende til at snuppe sådan to lure i løbet af dagen -en tidlig formiddag, og en om eftermiddagen.

Hun sover igennem om natten (teknisk), men skal trøstes en del gange pga. søvngråd. En nattesøvn er 10-11 timer.

Men hvad med jeres små? Tror I jeg kan forvente, at hun kommer til at sove lidt mere i løbet af dagen igen? Eller er hun blevet for "stor"?

(Man må jo indrømme at man nyder, når baby lige tager et par timer i streg, så man kan få ordnet nogle ting) 

Tak fordi du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Mor til Frederic og Freya

SeptemberBaby skriver:

Kære alle skønne kvinder

Min datter er 11 mdr. og en meget aktiv lille pige. Hun sover ofte kun 25 min- 30 min i løbet af en hel dag. (Jeg putter hende, og hun er træt, sover godt og vågner så lysvågen igen efter power nap).

De seneste par dage er det dog lykkedes mig at få hende til at snuppe sådan to lure i løbet af dagen -en tidlig formiddag, og en om eftermiddagen.

Hun sover igennem om natten (teknisk), men skal trøstes en del gange pga. søvngråd. En nattesøvn er 10-11 timer.

Men hvad med jeres små? Tror I jeg kan forvente, at hun kommer til at sove lidt mere i løbet af dagen igen? Eller er hun blevet for "stor"?

(Man må jo indrømme at man nyder, når baby lige tager et par timer i streg, så man kan få ordnet nogle ting) 

Tak fordi du læste med 

Det er svært at sige for ikke 2 børn har samme rytme og antal søvn behov...

Hvis din pige kan fungere og trives med den rytme er det jo fint jo nok...

Har hun altid haft den rytme eller er den lige startet?

Vi har en dreng med et godt sovehjerte og stort søvnbehov. Han sov 8-10 timer hver nat uden at sige noget eller få mad, fra den dag han kom ud.

Gerne mellem 2½ og 3 timer til middag og fra han var 1 år har blot øget sine timer om natten til 12-14 timer uden lyd.

Han bliver 2 år her den 3 sep. Sover 2-2½ time til middag, kommer i seng kl 19 senest og da vi stadig har ferie vækker vi ham først igen  kl 8.

Anmeld

22. august 2010

Frk. Himmelblå

Mor til Frederic skriver:

Det er svært at sige for ikke 2 børn har samme rytme og antal søvn behov...

Hvis din pige kan fungere og trives med den rytme er det jo fint jo nok...

Har hun altid haft den rytme eller er den lige startet?

Vi har en dreng med et godt sovehjerte og stort søvnbehov. Han sov 8-10 timer hver nat uden at sige noget eller få mad, fra den dag han kom ud.

Gerne mellem 2½ og 3 timer til middag og fra han var 1 år har blot øget sine timer om natten til 12-14 timer uden lyd.

Han bliver 2 år her den 3 sep. Sover 2-2½ time til middag, kommer i seng kl 19 senest og da vi stadig har ferie vækker vi ham først igen  kl 8.

Tak for svar.

Det lyder som en dejlig dreng, du har .

Godt at høre, at børn fortsat kan tage nogle gode lure efter 1-års-alderen også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.