pyldret dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2010

NatasjaL

har lige et spørgsmål. er jeg den eneste der har en pyldret dreng når han skal sove om aften, ikke at han er helt vildt sur, men han ligger og pyldre en del inden han vil overgive sig, og vil helst faldt i søvn ved os inden han falder helt til ro og sover til morgen efter

han er knap 2 ½ måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Kamilla-m

NatasjaL skriver:

har lige et spørgsmål. er jeg den eneste der har en pyldret dreng når han skal sove om aften, ikke at han er helt vildt sur, men han ligger og pyldre en del inden han vil overgive sig, og vil helst faldt i søvn ved os inden han falder helt til ro og sover til morgen efter

han er knap 2 ½ måned

nej det er du ikke smukke, mathilde gør det samme s;.

Anmeld

23. august 2010

NatasjaL

MortilMogL skriver:

nej det er du ikke smukke, mathilde gør det samme s;.

okay /:

Anmeld

23. august 2010

sweetypie

Jeg tror det er helt normalt og barnets måde at udtrykke træthed på.

Du kunne eksperimenterer lidt med det, og prøve at lægge ham et kvarter tidligere i dag og se om han er mindre pylret?

Nogle børn er meget glade for at blive svøbt tæt i et tæppe, ala som da de lå i livmoderen...måske det også ville hjælpe?

Anmeld

23. august 2010

NatasjaL

sweetypie skriver:

Jeg tror det er helt normalt og barnets måde at udtrykke træthed på.

Du kunne eksperimenterer lidt med det, og prøve at lægge ham et kvarter tidligere i dag og se om han er mindre pylret?

Nogle børn er meget glade for at blive svøbt tæt i et tæppe, ala som da de lå i livmoderen...måske det også ville hjælpe?

det prøver jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.