Forandring af underlivet efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.394 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. august 2010

LilyMarleen

Jeg må lige høre, og det er jo ikke sikkert der overhovedet er nogen der vil svare på det, da det jo er et meget intimt emne. Men hvordan forandrede dit underliv sig efter fødslen ??

Jeg er lidt nysgerrig, for når jeg mærker efter med 2 fingre, så føles jeg bare SLET IKKE som jeg plejer, det er ligesom om at der er 2 klumper hud eller hvad det er, lige ved indgangen. Og jeg er blevet tjekket hos lægen pga noget andet, og der sagde han at jeg så helt normal ud dernede. Nu er jeg også blevet syet. Så jeg føler mig faktisk som et helt misfoster dernede nu. Der er intet som det plejer at være.

Har i også forandret jer, og hvordan ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

BinaMor

jeg fik syet min nedre (eller indre )skamlæbe fast. ikke noget jeg vidste vi havde... og det blev ikke gjort ordenligt så jeg har en ekstra flap dernede (en stor klit look a like). øvøv. som nok ryger ved denne fødsel

min mand er ligeglad men det genere mig.

ellers er der intet. bortset far jeg skal huske knibeøvelserne

Anmeld

21. august 2010

B&J

LilyMarleen skriver:

Jeg må lige høre, og det er jo ikke sikkert der overhovedet er nogen der vil svare på det, da det jo er et meget intimt emne. Men hvordan forandrede dit underliv sig efter fødslen ??

Jeg er lidt nysgerrig, for når jeg mærker efter med 2 fingre, så føles jeg bare SLET IKKE som jeg plejer, det er ligesom om at der er 2 klumper hud eller hvad det er, lige ved indgangen. Og jeg er blevet tjekket hos lægen pga noget andet, og der sagde han at jeg så helt normal ud dernede. Nu er jeg også blevet syet. Så jeg føler mig faktisk som et helt misfoster dernede nu. Der er intet som det plejer at være.

Jeg kan slet ikke mærke noget anderledes og det kan min kæreste nu heller ikke men jeg blev heller ikke syet...

Anmeld

21. august 2010

Laulund87

Jeg kan ikke mærke nogle forandringer overhovedet, men blev heller ikke syet eller gik i stykker.

Anmeld

21. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her er der ingen ændringer sket - jeg fik begge gange nogen enkelte sting, da jeg blev klippet og 2. gang blev der også brugt sugekop.

Dog skal jeg huske knibeøvelserne

Anmeld

21. august 2010

LilyMarleen

Altså jeg tror ikke at det er pga syningen at der er sådan ved indgange ved skeden, det er nærmest 2 klumper kød. Det er vist bedre beskrevet, og som er lige inden for indgangen..

Nå! Jamen jeg troede egentligt at der var andre der havde det. Min læge sagde da jeg kommenterede dem/det. " Jamen alle forandre sig jo dernede efter en fødsel" Hmm hmmm.. Iiih altså. Det bekræfter mig bare i at det er noget værre noget dernede..

Anmeld

21. august 2010

MTS

LilyMarleen skriver:

Jeg blev kun syet meget lidt på indersiden fik jeg at vide. Men jeg har det lige som dig, og syns også der er en del andre ting der har ændret sig. Og jeg ha det også rigtigt dårligt med det og kan sagtens se en stor forskel. Og min læge siger også at det hele ser normalt ud. Det kan være det er normalt for nogle at se ud så, men for mig er der blevet en stor forandring.

Min læge gav sig så og sendt mig videre til kontrol på syghuset fordi jeg har det så skidt med det. Og jeg har lige fået tid til kontrol til starten af oktober først, og så beslutter de om de vil sende mig videre til operation, som jeg så også skal vente på at få tid til. Syns bare der går alt for lang tid.

Anmeld

22. august 2010

LilyMarleen

Malin skriver:

Jeg blev kun syet meget lidt på indersiden fik jeg at vide. Men jeg har det lige som dig, og syns også der er en del andre ting der har ændret sig. Og jeg ha det også rigtigt dårligt med det og kan sagtens se en stor forskel. Og min læge siger også at det hele ser normalt ud. Det kan være det er normalt for nogle at se ud så, men for mig er der blevet en stor forandring.

Min læge gav sig så og sendt mig videre til kontrol på syghuset fordi jeg har det så skidt med det. Og jeg har lige fået tid til kontrol til starten af oktober først, og så beslutter de om de vil sende mig videre til operation, som jeg så også skal vente på at få tid til. Syns bare der går alt for lang tid.

Jeg tror vist også at jeg må ha' slået i bordet til den 8 ugers undersøgelse. Jeg syntes nemlig også at det er helt skrækkeligt. Man skal jo leve med det resten af sit liv og have et sexliv. Så nytter det da ikke noget at man føler sig som et misfoster dernede.

Men oktober, der er godt nok længe til :-( Men til den tid, så håber jeg for dig at de vil gøre noget for dig! Andet kan simpelthen ikke være rigtigt! Man skal jo være tryg og tilpas med sine nedredele.

Anmeld

22. august 2010

MTS

LilyMarleen skriver:

Jeg tror vist også at jeg må ha' slået i bordet til den 8 ugers undersøgelse. Jeg syntes nemlig også at det er helt skrækkeligt. Man skal jo leve med det resten af sit liv og have et sexliv. Så nytter det da ikke noget at man føler sig som et misfoster dernede.

Men oktober, der er godt nok længe til :-( Men til den tid, så håber jeg for dig at de vil gøre noget for dig! Andet kan simpelthen ikke være rigtigt! Man skal jo være tryg og tilpas med sine nedredele.

Ja stå virkelig på dig selv. Og sørg for at din læge for sendt dig videre til sygehuset hurtigst muligt, da det jo tar så lang tid. Og sen skal dem på syghuset jo beslutte om man får en operation. Og så skal man vente på en tid til det.

Men jeg håber da også for dig at de vil gøre noget ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.