Forandring af underlivet efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.394 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. august 2010

LilyMarleen

Jeg må lige høre, og det er jo ikke sikkert der overhovedet er nogen der vil svare på det, da det jo er et meget intimt emne. Men hvordan forandrede dit underliv sig efter fødslen ??

Jeg er lidt nysgerrig, for når jeg mærker efter med 2 fingre, så føles jeg bare SLET IKKE som jeg plejer, det er ligesom om at der er 2 klumper hud eller hvad det er, lige ved indgangen. Og jeg er blevet tjekket hos lægen pga noget andet, og der sagde han at jeg så helt normal ud dernede. Nu er jeg også blevet syet. Så jeg føler mig faktisk som et helt misfoster dernede nu. Der er intet som det plejer at være.

Har i også forandret jer, og hvordan ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

BinaMor

jeg fik syet min nedre (eller indre )skamlæbe fast. ikke noget jeg vidste vi havde... og det blev ikke gjort ordenligt så jeg har en ekstra flap dernede (en stor klit look a like). øvøv. som nok ryger ved denne fødsel

min mand er ligeglad men det genere mig.

ellers er der intet. bortset far jeg skal huske knibeøvelserne

Anmeld

21. august 2010

B&J

LilyMarleen skriver:

Jeg må lige høre, og det er jo ikke sikkert der overhovedet er nogen der vil svare på det, da det jo er et meget intimt emne. Men hvordan forandrede dit underliv sig efter fødslen ??

Jeg er lidt nysgerrig, for når jeg mærker efter med 2 fingre, så føles jeg bare SLET IKKE som jeg plejer, det er ligesom om at der er 2 klumper hud eller hvad det er, lige ved indgangen. Og jeg er blevet tjekket hos lægen pga noget andet, og der sagde han at jeg så helt normal ud dernede. Nu er jeg også blevet syet. Så jeg føler mig faktisk som et helt misfoster dernede nu. Der er intet som det plejer at være.