Min dygtige søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. august 2010

lion

Hvor bliver tiden dog af?

Jeg synes lige han er blevet født og om 6 dage er du 6 mdr. Så er det jo ikke lang tid til han bliver 1 år. Så er han snart ikke mors lille dreng mere

Han har her på det sidste været lidt pylret om aften og han sov ikke så godt om dagen. Han sov måske 2 timer og var stadigvæk træt. Men han er igen snottet og hoster og det påvirker hans søvn. Men efter mor sover til middag sammen med ham fra 12 -15 sover han nu nu fra ca 10-15 dejligt.

Han har et stykke tid fået frugtmos og nej hvor er han glad for det.

Men fordi han har sovet som han gør og været pylret om aften ville vi prøve mere "rigtig" mad om dagen.

Det startede vi på i dag. Nu må vi se om det hjælper på natten og dagen.

Men i dag har han fået:

Til morgenmad: Havregrød, han spiste ikke så meget da han var vild træt. Så han fik en flaske ved siden af.

Formiddag: 200ml mme.

Til frokost:Rugbrød,han spiste en kvart stykke med naturralost fra Buko.

Sen eftermiddag: 200 ml mme

Til aftensmad: Fik han pasta med kødsovs der var blendet og sikke som han spiste.

Det var kl. 18.30 og kl. 19.30 spiste han så lige 180ml mme. så lige nu ligger han i sin lift ved siden af mig og sover, og hvis alt er som det plejer er kl. 2-3 når han vågner igen for at vil have mad.

Jeg glæder mig til at se hvad vores sp siger d. 31 aug og hvor stor han er blevet.

Hvordan går det med jeres børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.