Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

B&J

with.love skriver:

Har det på samme måde...

ihhihihi de er nogle være bøller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Nova's mor

gittn skriver:

jeg har godt nok ikke selv børn, men har arbejdet i vuggestue, der havde vi et par børn der var svære at få til at sove.. En af de helt små begyndte at sove rigtig godt når han fik sin mors sko på maven, lyder lidt mærkeligt. Men det hvirker måske beroligende på små børn hvis de kan mærke lidt vægt på sig især når det lugter godt af mor.

håber i snart kommer ind i en god rytme.

HAHA... Det var sjovt, men nok lugten, det har jeg hørt før.... Værd at prøve..

Anmeld

21. august 2010

Nova's mor

B&J skriver:

ihhihihi de er nogle være bøller

Og så stikker de en et smil også har man glemt, at man var træt...

Anmeld

21. august 2010

B&J

with.love skriver:

Og så stikker de en et smil også har man glemt, at man var træt...

ja hihihhi

Anmeld

21. august 2010

dorthemus

with.love skriver:

Jeg har en pige der er født 6 uger for tidligt og var også 36 % for lille. Nu er min pige så næsten 4 måneder og hun er ikke meget for sutten og hun sover ikke meget mere end 2 timer hele dagen. Nå hun sover er det 20-30 min ad gangen, vi er meget frustreret og nu tænker jeg om der er nogen her inde der har prøvet det samme?

Er det ok de hun kun sover 2 timer på en hel dag? Alle råd er velkommen..

Mvh. En frustreret mor

Det er godt nok længe siden..rart at høre fra dig igen  Har du prøvet at svøme hende eller lægge hende hud mod hud (din)? Måske hun har behov for den tætte kontakt til dig eller hendes far...du kan jo gå rundt med hende i en vikle så du har hænderne fri  Min datter faldt altid til ro når hun kom op på min bare mave med dynen om.

Håber I finder en løsning for det er da ulideligt for jer

Anmeld

22. august 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

Det er godt nok længe siden..rart at høre fra dig igen  Har du prøvet at svøme hende eller lægge hende hud mod hud (din)? Måske hun har behov for den tætte kontakt til dig eller hendes far...du kan jo gå rundt med hende i en vikle så du har hænderne fri  Min datter faldt altid til ro når hun kom op på min bare mave med dynen om.

Håber I finder en løsning for det er da ulideligt for jer

Hej Dorthe

Håber det går godt for dig og din lille pige.

Problemet ligger i, at vi sagtens kan få hende til at sove, men ikke ligge hende fra os og hun er mega varm at sidde med i 2 timer....

Vi lærte det med hud mod hud på hospitalet og det har også virket ind til nu... Hun er desværre ikke meget for, at blive svæbt ind, hun går helt i panik, hvis hendes arme ikke er fri.. Hun er nok bare en lille fis, der ikke mener, at der skal soves så meget...

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

with.love skriver:

Hej Dorthe

Håber det går godt for dig og din lille pige.

Problemet ligger i, at vi sagtens kan få hende til at sove, men ikke ligge hende fra os og hun er mega varm at sidde med i 2 timer....

Vi lærte det med hud mod hud på hospitalet og det har også virket ind til nu... Hun er desværre ikke meget for, at blive svæbt ind, hun går helt i panik, hvis hendes arme ikke er fri.. Hun er nok bare en lille fis, der ikke mener, at der skal soves så meget...

Nej det kan jeg godt se...Runa sov heller ikke meget i starten, nu er hun 12 uger og det går meget bedre

Runa ville heller ikke svøbes - kun hvis armene var fri  Men ville også gerne ligge tæt og hver gang jeg forsøgte at lirke hende af mig så vågnede hun  Det er rigtig hårdt mens det står på.

Måske en bæresele er løsningen så? Jeg har sådan én ergonomisk Manduca der støtter barnet bedre end hvis det bare hænger og dingler.

Anmeld

22. august 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

Nej det kan jeg godt se...Runa sov heller ikke meget i starten, nu er hun 12 uger og det går meget bedre

Runa ville heller ikke svøbes - kun hvis armene var fri  Men ville også gerne ligge tæt og hver gang jeg forsøgte at lirke hende af mig så vågnede hun  Det er rigtig hårdt mens det står på.

Måske en bæresele er løsningen så? Jeg har sådan én ergonomisk Manduca der støtter barnet bedre end hvis det bare hænger og dingler.

Skulle bare mene, at når man næsten er 4 måneder burde det med søvnen blive bedre, men det er blevet værre...  Jeg må jo bare blive ved med, at prøve til den er der...

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

with.love skriver:

Skulle bare mene, at når man næsten er 4 måneder burde det med søvnen blive bedre, men det er blevet værre...  Jeg må jo bare blive ved med, at prøve til den er der...

Jo men hun er jo også født for tidligt og er derfor mere sensibel? Min ene veninde fødte også seks uger for tidlig og selvom hendes datter vejede et kg mere end din ved fødslen så er hun mere sart og har et stort behov for tæt kontakt.

Hvad siger jeres SP?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.