Skrig og skrål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. august 2010

JonTri

Hejsa allesammen...

Min dreng på 2 år og 2 mdr giiider ikke sin barnevogn mere - eller sin egen seng. I dag er han blevet gået i søvn i vognen og de andre dage, efter vi er kommet fra ferie, har han sovet inde. Om aftenen bliver han helt panisk i sin egen seng. Kan næsten ikke trække vejret og kigger bange rundt...

Derfor er han de sidste 2 aftener kommet ind til os. Han er altid kommet ind om natten, men jeg har det bedst med at han falder i søvn i egen seng. 

Vi har lige været en uge i tyrkiet og her har vi jo været intensivt sammen 24/7... vi aner bare ikke hvordan vi skal takle det her. Han virker virkelig som om han er bange for at være alene...

Nogle gode råd??? Måske vender det når han kommer i dp mandag... 

Vh Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

JonTri

Slet ingen go'e råd her inden sengetid

Anmeld

21. august 2010

lion

rikkekrogh skriver:

Hejsa allesammen...

Min dreng på 2 år og 2 mdr giiider ikke sin barnevogn mere - eller sin egen seng. I dag er han blevet gået i søvn i vognen og de andre dage, efter vi er kommet fra ferie, har han sovet inde. Om aftenen bliver han helt panisk i sin egen seng. Kan næsten ikke trække vejret og kigger bange rundt...

Derfor er han de sidste 2 aftener kommet ind til os. Han er altid kommet ind om natten, men jeg har det bedst med at han falder i søvn i egen seng. 

Vi har lige været en uge i tyrkiet og her har vi jo været intensivt sammen 24/7... vi aner bare ikke hvordan vi skal takle det her. Han virker virkelig som om han er bange for at være alene...

Nogle gode råd??? Måske vender det når han kommer i dp mandag... 

Vh Rikke

Hvordan lægger i ham?

hvis det er fordi han er bare for at ligge i sin seng alene. Så kan en af jer, jo være inde på værelset til han falder i søvn og så stille og roligt trappe ned på det. det kan være det bare er et meget stort spring for ham at komme fra ferie og sove sammen til at skulle sove alene i sin seng.

Anmeld

22. august 2010

JonTri

lion skriver:

Hvordan lægger i ham?

hvis det er fordi han er bare for at ligge i sin seng alene. Så kan en af jer, jo være inde på værelset til han falder i søvn og så stille og roligt trappe ned på det. det kan være det bare er et meget stort spring for ham at komme fra ferie og sove sammen til at skulle sove alene i sin seng.

Hej.

Det vil vi prøve... vi lægger ham som vi plejer. Synger mester jacob og putter med hans to bamser. Nu er han panisk for at nærme sig sengen. Og barnevognen for den sags skyld...

Vil prøve dit råd. Takker.

Anmeld

22. august 2010

aarhusmor

Vi prøvede det samme "dengang". Vi gik over til klapvognen. Så kunne have sidde halvt op og det hjalp. Så lagde vi ham bare ned når han sov.

Når han skal i seng, lægger vi os ved siden af i hans juniorseng. Til han sover, så lister vi af igen

Anmeld

22. august 2010

JonTri

aarhusmor skriver:

Vi prøvede det samme "dengang". Vi gik over til klapvognen. Så kunne have sidde halvt op og det hjalp. Så lagde vi ham bare ned når han sov.

Når han skal i seng, lægger vi os ved siden af i hans juniorseng. Til han sover, så lister vi af igen

Æhh har bare ikke sådan en klapvogn - jo en paraply der kan ligges ned, har lige brugt laaang tid i barnevognen og måtte gå med ham. Han var skide bange for at vi gik... mon ikke det bare er en fase.

Har godt nok ikke mod på at ligge mig ved ham om aftenen - i går kom jeg ud kl 22.30... ELSKER min voksentid med manden. Men han trænger jo til mere tryghed, det er tydeligt!!! Og det skal han selvfølgelig få. Tak for råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.