nogen der har prøvet dette.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Lene76

Da jeg gik i seng i går kløede jeg over det hele men mest på mine hænder, da jeg vågnede i morges havde jeg mega hævet hænder..... nogen der kan nogle triks????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Siber

pas................

nældefeber, graviditetskløe...........øh pas ingen tricks

Knus Siber

Anmeld

21. august 2010

Susan1978

Graviditetskløe pga væske i krop - drik masser af vand og lav venepumpe øvelser m fingerne

Anmeld

21. august 2010

Lene76

Har snakket med vagtlægen, han mente at det nok var en allergisk reaktion, da der jo desværre er en masse krydsallergi i forbindelse med græs allergi.... så har taget noget af mit medicin mod allergi og det har hjulpet. hævelsen kan være fordi man kløer noget voldsomer i søvne end mand gør i vågen tilstand...... men tak for jeres svar

Anmeld

22. august 2010

bette

husk på det kan være fnat... så hvis det fortsætter ville jeg tage til lægen med det. 

Anmeld

22. august 2010

Helle30

bette skriver:

husk på det kan være fnat... så hvis det fortsætter ville jeg tage til lægen med det. 

Fnat?

Altså, laver du sjov?

Anmeld

22. august 2010

bette

Helle30 skriver:

Fnat?

Altså, laver du sjov?

haha hvor er du sjaw...  

men nej laver ikke sjov.. men rolig nu.. det er altså ikke noget alvorligt... men dog heller ikke spor morsomt at have..

har selv haft det.. og jeg kløte mine finger helt vanvittigt.. specielt om natten. man skalbare have en creme mod det og smøre hele kroppen med og så er det væk igen.. så det er altså nemt at slippe af med igen.. men som sagt ikke spor morsomt at have.. 

så hvis det fortsætter ville jeg da lige springe ind til lægen så let og elefant jeg nu kunne..

Anmeld

22. august 2010

Helle30

Tak for info Bette. Jeg har bare gået og troet, at fnat var afskaffet, eller det hedder nok udryddet, i Danmark.

Da jeg var gravid med Sofie havde jeg et par gange, hvor jeg havde nogle kløende små knopper på håndflader og fodsåler, og jeg googlede mig til, at det var noget med leveren og ikke farligt. Det forsvandt også efter et par dage.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.