kan man ønske sig en bedre kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2008

SaNiNa

Efter jeg er stoppet på min p-piller har jeg fået rigtig stærke mens... smerter hvor jeg næsten ikke kan gå, ligge eller siden min læn er så øm og alt det der. Men vores (nye) vaskemaskine har lige været inde til repation for 3 gang på en måneder og den kom selvfølgelig lige i dag hvor jeg bare ikke har lyst til noget som helst (har lige kæmpet min ind i stuen for at tjekke mail) Så kæreste måtte komme hjem for at kunne hjælpe med at få vaskemaskinen op af alle trapperne vi bor i en høj stue lejlighed, imellem tiden hvade jeg fået ringet til min lægen for at få nogle stærker smerte stillende... og kæresten ville lige kører på efter dem igen enden han skulle på arbejde igen. recepten var så ikke kommet endnu så han kom hjem med bilen og ville gå ned på arbejde men så ville have bare lige hente sine ting og komme hjem og pass mig for jeg skulle hvert fald ikke have det sådan og så være alene :D og sådan er han altid hvis jeg ikke har det særlig godt så bliver jeg bare passet op... Han bliver sådan en god far når vi forhåbelig snart kan blive forældre. Sanne "som er så tæt på at tage sine p-piller igen for at slippe for de her smerter:'( " PS. Vi skal se på hus i ringe og glæder mig helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2008

Pia.

Hvor er han da bare en dejlig kæreste... Pas godt på ham og husk også at fortælle ham det og ikke kun os...:)

Hvor bliver det spændende med at kikke på hus, håber det er lige jer.:P

Knus Pia.

Anmeld

4. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Sanne, Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det. Når jeg ikke er på piller har jeg menssmerter og er sendt til tælling et par dage. Når jeg er på pillen har jeg migræne :'( Men jeg har et råd til dig som du absolut ikke gider, men det hjælper (desværre kan man sige) 1: drik masser af vand (hvorfor ved jeg ikke) 2: gå en lang tur eller anden form for motion 8( Ikke noget man har lyst til, men det tager faktisk toppen af smerten. Kh Jeanne

Anmeld

5. februar 2008

SaNiNa

Hej pismus han får altid vider hvor glad og hvor meget er elsker ham. Ja kan virkelig ikke få en bedre kæreste han hopper og springer altid for mig så kan det osse være lige meget om han så er lidt han tid om at få sat en vaske over eller støvsuge... Han er den bedste (L).... Billederne fra huset ved var nede atde på snød helt vildt så vi må kigge videre:(

Jbs8340 Ja det virker træner mandag- onsdag og fredag men var ikke til det helt stor i går så det vildt lidt styrketræning og lidt løb men kun 30 min men bedre end igen ting.

Jeg drikker altid rigtig meget vand da jeg lider rigtig rigtig meget af blærebetændelse. men 7-913 har ikke haft det side august:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.