Se lige en forandring....!!! Det er jo vildt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

B&J

Hold da op ja det er vildt som de små bebser vokser inde i maven  og sikke en smuk mave du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

misslea

NR3ønskebarn skriver:

Hvor er du bare smuk OG rigtig flot og fin mave Smiler

Knus Sussie 27+5

Mange tak - hvor er du sød

Jeg er også MEGET glad for min mave - ikke MINDST hende den lille, der gemmer sig derinde  heheh

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

misslea skriver:

Mange tak - hvor er du sød

Jeg er også MEGET glad for min mave - ikke MINDST hende den lille, der gemmer sig derinde  heheh

Det kan jeg i hvert fald godt forstå Jeg er osse rigtig glad for MIN mave Selvom den da er i vejen efterhånden Men det bliver sq skønt når baby kommer ud til os Smiler...Ved ikke hvorfor, jeg synes bare at gravide maver er så smukke og især kvinderne som bærer dem, fordi de stråler sådan

Kæmpe Knus Sussie 27+6

Anmeld

22. august 2010

XXSS

Smuk mave

Anmeld

22. august 2010

misslea

NR3ønskebarn skriver:

Det kan jeg i hvert fald godt forstå Jeg er osse rigtig glad for MIN mave Selvom den da er i vejen efterhånden Men det bliver sq skønt når baby kommer ud til os Smiler...Ved ikke hvorfor, jeg synes bare at gravide maver er så smukke og især kvinderne som bærer dem, fordi de stråler sådan

Kæmpe Knus Sussie 27+6

Ja - tror gravide kvinder udtsråler noget helt specielt.... noget, der er lidt svært at forklare egentlig

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

misslea skriver:

Ja - tror gravide kvinder udtsråler noget helt specielt.... noget, der er lidt svært at forklare egentlig

Jeg kunne ikke være mere enig smiler...

Anmeld

23. august 2010

misslea

PeruBaby skriver:

Smuk, smuk mave du har!

Mange tak

Jeg nyder den også her den sidste tid....

Anmeld

23. august 2010

rasser32

misslea skriver:

Ja... så er jeg allerede nået til slutningen af 34. uge (33+5) og kom til at sidde og kigge på mine mavebilleder gennem graviditeten... og så slog det mig... JØSSES, hvor er det vildt hvad kroppen/huden kan klare.... jeg er helt imponeret over min hud... hahahah

Første billede er jeg vidst i uge 10 eller noget i den stil...

De to sidste er de nyeste billeder.... fra 32. og 34. uge

Halleluja sir' jeg bare

Jammen den er bare så dejlig flot wowwwww

Anmeld

23. august 2010

misslea

rasser32 skriver:

Jammen den er bare så dejlig flot wowwwww

Jamen mange 1000 tak

Er helt overrasket over at se mine før og efter billeder.... tænk, at maven har været sååå flad.. det glemmer man jo hurtigt, når man render rundt med sådan en kuffert... hahah

Anmeld

23. august 2010

rasser32

misslea skriver:

Jamen mange 1000 tak

Er helt overrasket over at se mine før og efter billeder.... tænk, at maven har været sååå flad.. det glemmer man jo hurtigt, når man render rundt med sådan en kuffert... hahah

Ja der sker sgu noget dejligt dejligt

Jeg syntes den kuffert er sååå smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.