Ingen brug for vækkeur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Kaufie

...når man har en som William.....

Uanset om han kommer i seng kl 19 eller 20.30 som i aftes, så vågner han nu kl 6 sharp.... hvilket er ok til hverdag, hvor han jo så også har taget 11 timer i streg. Men i weekenden er det altså lettere belastende at skulle op og lege kl 6, når man selv først får sig smidt i seng kl 00.30.....

Er jeres unger også så punktlige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Joan ( Smallie )

Jep lige i tiden vågner Anne kl 5 og Niels står op en halv time enere. Og det er sku røv at stå op kl 5 en lørdag. Men det bliver vel bedre jo ældre de bliver

Anmeld

21. august 2010

Siber

jeg skal vidst ikke klage, Alma vågner kl.8 og Johanna vågner 8.30, så vi får lov til at sove lidt længe i weekenden

Til hverdag er vi nødt til at vække dem, og det er ikke altid lige populært!

De kommer i seng ved 19 tiden til hverdag, og fredag er kl 20 inden de kommer i seng

Knus Siber, der snart bliver vækket mange gange om natten, så jeg tror jeg skal nyde de sidste måneder!!!

Anmeld

22. august 2010

Marco2

Emily vågner også tidligt i weekenden, men det er hendes forældre ikke enige i at vi skal stå op, så her kører vi den upædagogiske, og tænder fjernsynet oppe i soveværelset, og så er der dømt mere sovetid til forældrene...

AG

Anmeld

22. august 2010

Mikkelmusen

vores vågner ca 5,30 hver, nogle gange kl. 5 i stedet. Og det er ligegyldigt om det er hverdag eller weekend...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.