Åh.....tør næsten ikke svare.
Så du må gerne betragte dette som et skod indlæg og så glemme alt om det.
Here it comes:
Er du HELT sikker på hun har asmatisk bronkitis??? For medicinfabrikant har desværre været rigtig rigtig effektive i forhold til en kampange de har kørt over for de praktiserede læger. Det er lykkedes at bilde lægerne ind, at man roligt kan tage det forebyggende, og hvis det så hjælper, så er det fordi det var AB, og ellers kan man bare toppe med det. Men virkeligheden er en anden. Medicinen kan fremkalde AB, og så fortsætter folk jo gerne med medicien. Jeg ved godt det lyder helt vildt, og egentlig ville jeg ønske at BT eller Ekstra Bladet tog historien op og fik gravet i den.
Men jeg ville klart tage medicinen fra hende, og så iøvrigt lytte meget mere på børnelægen end på den praktiserende læge!
Lad mig lige understrege at lægen ikke gør det af ond vilje!!! De har jo netop fået at vide hvor godt og fantastisk dette medicin var!
Jeg ville ønske jeg kunne huske hvor jeg har det fra. Det kom fra for ca. 3-4 år siden. og siden da har jeg selv sagt 'nej tak' til AB medicin hvergang min læge (og jeg har skifte læge 3 gange undervejs) har sagt at mine børn skulle have AB medicin. Ingen af minde børn har haft et anfald! (men gad vide om de ikke have haft det hvis de havde fået næsesprayen)
(øv, jeg tør næsten ikke trykke send. Er bange for en byge af vrede mødre. Jeg skriver ikke dette for at genere nogen!!! -og hvis I mener det er løgn og latin det hele, så er det fint med mig. Jeg orker ikke at starte en diskussion om det. Nu har jeg sagt hvad jeg ved, og så er det op til jer, at tro hvad I vil!)
God søndag til alle!
Anmeld