Se min smukke baby Alexander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. august 2010

LilyMarleen

Han er idag 16 dage gammel. Født d.4/8-2010 kl.22.00. 3980 g. og 52 cm. Efter 21 timers veer.

Vi har haft en lidt hård start, eller JEG har! Alexander har været super nem. Og hans far er bare SÅ SÅ FANTASTISK!! Men under fødslen fik jeg en styrt-blødning, mistede halvdelen af mit blod 2½ l. Så jeg har lidt af blodmangel også blev jeg syet i 45 min. Hvor efter den doske jordemoder sprætter det hele op igen, og henter en som skal til at undevise hende i det, og det tog så 1 time og 15 min. UDEN bedøvelse, for det magtede hun heller ikke! Ja også døde Alexanders Olde da han var 4 dage gammel, men hun nåede lige at hilse på ham.. Også fik jeg hold i ryggen i forgårs. Haha* Ja det går bare godt!.. Men jeg klager ikke for min søn ligger så sødt og sover her ved min side. Og han er det hele. Ja det HELE værd, og mere til !!

Jeg blev da lige nød til at vise vores pragteksemplar frem

Kram Marlene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

twinboys

LilyMarleen skriver:

Han er idag 16 dage gammel. Født d.4/8-2010 kl.22.00. 3980 g. og 52 cm. Efter 21 timers veer.

Vi har haft en lidt hård start, eller JEG har! Alexander har været super nem. Og hans far er bare SÅ SÅ FANTASTISK!! Men under fødslen fik jeg en styrt-blødning, mistede halvdelen af mit blod 2½ l. Så jeg har lidt af blodmangel også blev jeg syet i 45 min. Hvor efter den doske jordemoder sprætter det hele op igen, og henter en som skal til at undevise hende i det, og det tog så 1 time og 15 min. UDEN bedøvelse, for det magtede hun heller ikke! Ja også døde Alexanders Olde da han var 4 dage gammel, men hun nåede lige at hilse på ham.. Også fik jeg hold i ryggen i forgårs. Haha* Ja det går bare godt!.. Men jeg klager ikke for min søn ligger så sødt og sover her ved min side. Og han er det hele. Ja det HELE værd, og mere til !!

Jeg blev da lige nød til at vise vores pragteksemplar frem

Kram Marlene

Ihhhh hvor er han nuttet og sikke et smukt navn...

Og sikke en del du har og går i gennem...

Ønsker dig pøj pøj med det hele...

Majbritt

Anmeld

20. august 2010

Maria.

Han er smuk! Stort tillykke!

Anmeld

20. august 2010

Winnie

Tillykke med din skønne søn og sikke en hår pragt

Det lyder rigtig hårdt det du har været igennem, men det lyder som om du klare det flot  Og hvor skønt at olde lige nåede at hilse på din søn.

Anmeld

20. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

først stort tillykke med sønnik.. hvor er han fin og har da rigtig meget fint langt hår

Puha en omgang at skulle igennem for dig.. stakkel..

Anmeld

20. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med jeres søn

Anmeld

20. august 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med jeres dejlige søn.

håber snart det kommer til at gå lidt fremad for jer. i har sørme haft en hård opstart

Anmeld

20. august 2010

Dot D

Sikke en omgang.... Men sådan en dejlig fyr, kan jo opveje det meste... Til lykke med ham

Anmeld

20. august 2010

Dansker I Holland

Tillykke med ham og kæmpe knus herfra

Ked af det med olde, men dejligt at hun nåede at hilse på ham

Knus Sussie 27+4

Anmeld

20. august 2010

B&J

Kæmpe tillykke med den smukke dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.