Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af en anden tråd vil jeg opfordre alle jer, der elsker serier lige som jeg gør at anbefalde en serie, gammel som ny.. anbefald løs.. mens vi går og venter på at de gamle starter op igen efter ferien..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man går aldrig af vejen med
Gilmore girls
Greys anatomy
One tree hill
Desperate housewives
Stargate SG-1
Jeg er til:
Men in Trees
Criminal Minds
The Mentalist
Bones
Og en hel masse andre, som jeg når at se ca. hver 4. afsnit af..
Pretty little lairs er faktisk ganske god, glæder sig i hvert fald som et lille barn til 2. sæson...
(go i hvert fald hvis man er til gossip girl)
Tullen85 skriver: Pretty little lairs er faktisk ganske god, glæder sig i hvert fald som et lille barn til 2. sæson... (go i hvert fald hvis man er til gossip girl)
Ja, det er jeg da, har også fundet den så skal lige have set den..
Znuzke skriver: Jeg er til: Men in Trees Criminal Minds The Mentalist Bones Og en hel masse andre, som jeg når at se ca. hver 4. afsnit af..
Ja, jeg ser alt online ellers ville jeg aldrig rigtig få set noget..
Undrer mig at der aldrig er nogen der nævner Army wives i disse tråde...jeg kan da ikke være den eneste som synes den er vildt god?
Anyways,det er den.Se den
Pernilleh skriver: Undrer mig at der aldrig er nogen der nævner Army wives i disse tråde...jeg kan da ikke være den eneste som synes den er vildt god? Anyways,det er den.Se den
Du er ikke den eneste - i love army wifes, og glæder mig altid til mandag når der er et nyt afsnit!! Er pt. meget spændt på hvad der er sket med MIchael...
Lost! Altså den serie har bare fanget mig helt vildt!!!
Ellers er der Band of Brothers som også bare er suveræn
Ghost Whisperer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128