Grøn Bumbostol Sælges - SOLGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. august 2010

Maise

LouiseNielsen skriver:

Jeg vil gerne købe den.....

SOLGT til dig

du var den der var hutigst om at sige du ville købe den, så fair skal være fair. Sorry til jer andre

Sender dig en BP.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Maise

Perl skriver:

Hejsa kan den vente med at blive afhentet til for eks. den 11? kommer ikke lige forbi før der.. (skal til sorø)

er solgt til en der var hurtig -  fair skal være fair

Anmeld

20. august 2010

XXSS

lisesp83 skriver:

Fra hvornår må man bruge den, og hvor lang tid gider de sidde i sådan en smart dims.

Det er fra 3 til 12 måneder - men vores Olivia var ikke så stor så sommetider havde vi den med ud og der var hun halvanden

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

Tanja78 skriver:

Det er fra 3 til 12 måneder - men vores Olivia var ikke så stor så sommetider havde vi den med ud og der var hun halvanden

Ok tak for svar, syns den er smart

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

Maise skriver:

SOLGT til dig

du var den der var hutigst om at sige du ville købe den, så fair skal være fair. Sorry til jer andre

Sender dig en BP.

Helt ok, tillykke med salget..

Må se om jeg kan finde en et andet sted

Anmeld

20. august 2010

XXSS

lisesp83 skriver:

Ok tak for svar, syns den er smart

Den er super smart og det kan godt anbefales at købe sådan en - vi skal helt sikkert bruge vores til vores nye lille pige - ingen tvivl der.  og man kan faktisk købe en plade til som kan sættes på og så kan baby sidde og spise med ved bordet - det gjorde vi, da det ellers er uhandigt at have dem ved bordet når de ikke selv kan sidde.

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

Tanja78 skriver:

Den er super smart og det kan godt anbefales at købe sådan en - vi skal helt sikkert bruge vores til vores nye lille pige - ingen tvivl der.  og man kan faktisk købe en plade til som kan sættes på og så kan baby sidde og spise med ved bordet - det gjorde vi, da det ellers er uhandigt at have dem ved bordet når de ikke selv kan sidde.

Hvordan spise med ved bordet? .. Sætter man bumboen på bordet eller. ?

Anmeld

20. august 2010

XXSS

lisesp83 skriver:

Hvordan spise med ved bordet? .. Sætter man bumboen på bordet eller. ?

Jeg synes, at det var så irriterende der fra 2-3 måneder, fordi hun var vågen, men kunne ikke sidde og en skråstol fylder enormt meget i forhold til.

Så vi satte os til bords og satte ja bumbostolen op på bordet - lige som når jeg lavede mad i køkkenet så sad hun og kiggede ud af vinduet på køkkenbordet i bumbostolen og "var med".. Kan kun anbefales.

Anmeld

20. august 2010

lisesp83

Tanja78 skriver:

Jeg synes, at det var så irriterende der fra 2-3 måneder, fordi hun var vågen, men kunne ikke sidde og en skråstol fylder enormt meget i forhold til.

Så vi satte os til bords og satte ja bumbostolen op på bordet - lige som når jeg lavede mad i køkkenet så sad hun og kiggede ud af vinduet på køkkenbordet i bumbostolen og "var med".. Kan kun anbefales.

Men hvad med deres rygge? Er det det samme som i en skråstol?

Min datter er 4 mdr nu, hvis det har noget at sige..

Anmeld

20. august 2010

XXSS

lisesp83 skriver:

Men hvad med deres rygge? Er det det samme som i en skråstol?

Min datter er 4 mdr nu, hvis det har noget at sige..

Du kan ikke sammenligne det med en skråstol - bumbostolen støtter hele vejen rundt om baby så baby kan sidde op og bliver støtte... Men lige som så meget andet, skal de selvfølgelig ikke sidde der i flere timer  Den er lavet af sådan noget skum og så støtter den så de selv kan sidde.. at hun er 4 måneder er ingen hindring så længe hun selv kan holde hovedet. Der står på stolen fra 3 måneder af  den er altså ret fed og virkelig nem at have med at gøre også at tage med, evt. hvis man skal spise hos nogle som ikke har en højstol. så tog vi den med og da hun blev lidt større stod stolen så ovenpå en alm. stol og så spiste hun med ved bordet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.