Jeg blev opereret i numsen i går....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Anonym trådstarter

Hej

Vil lige dele en hyggelig ting med jer

Jeg var på sygehuset i går, for at få fjernet nogle miniskner omkring min endetarm. Det er noget hud der er tilbage fra jeg har haft hæmorider.

Jeg frygtede det i stor stil, men 7-9-13, har det ikke været så slemt. Jeg var meget bange for at skule på toilettet første gang. men selvom det da gør lidt ondt, så er det slet ikke hvad jeg havde frygtet!

Jeg propper mig med de piller jeg nu må få, og er forhåbentlig snart indehaver af et pænt numsehul igen

Det var bare lige det jeg ville dele med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Muffinmus

Jeg tror da du er ret normal:-) ikke med selveoperationen tænker jeg, men med min fødsels samtale med min læge sagde hun at 70 % af kvinderne havde det bagefter. De blev dog ikke opereret for det, så dit må have været seriøst voldsomt siden du lige frem lader folk glo direkte ind i din , host hark, røv frivliigt:-)

Men det lyder trods alt som en god oplevelse og at du snart er helt fin igen.

Anmeld

20. august 2010

ivfmarie

Anonym skriver:

Hej

Vil lige dele en hyggelig ting med jer

Jeg var på sygehuset i går, for at få fjernet nogle miniskner omkring min endetarm. Det er noget hud der er tilbage fra jeg har haft hæmorider.

Jeg frygtede det i stor stil, men 7-9-13, har det ikke været så slemt. Jeg var meget bange for at skule på toilettet første gang. men selvom det da gør lidt ondt, så er det slet ikke hvad jeg havde frygtet!

Jeg propper mig med de piller jeg nu må få, og er forhåbentlig snart indehaver af et pænt numsehul igen

Det var bare lige det jeg ville dele med jer

Sådan ét vil jeg osse ha...

VAr det nemt at komme igennem systemet, eller var der 17.000 læger og henvisninger blandet ind i sagen?

Anmeld

20. august 2010

Anonym trådstarter

ivfmarie skriver:

Sådan ét vil jeg osse ha...

VAr det nemt at komme igennem systemet, eller var der 17.000 læger og henvisninger blandet ind i sagen?

Jeg var ved lægen for at få det tjekket først.

Han henviste mig til en på privatklinik, som kunne sætte elastikker på. Så vi skulle prøve at fjerne dem på den måde først. Men han kunne ikke ta dem alle, så han henviste mig til sygehust og så fik jeg en tid der.

Jeg syntes det var ok nemt at komme igennem. Men nu er der altså heller ikke flere der får lov til at pille mig i numsen!

Anmeld

20. august 2010

Lise

Tillykke med operationen og det nu pæne numsehul

Anmeld

20. august 2010

Kaufie

Tillykke med det pæne numsehul - og rart for os andre at vide, at der ER hjælp at hente hvis det skulle blive værre efter 2. fødsel 

Anmeld

21. august 2010

Siber

tillykke med operationen og dit nye numsehul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.