Hjælp!!! Bryllupskage til 100

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.071 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. august 2010

iris-mor

Godmorgen de damer

Kort og godt, hvor mange etager skal jeg bruge for at have nok kage til 100 gæster??

Har købt et engangsstativ, i ved dem med noget papting og søjler, det er på 5 etager. Men synes bare ikke det ser ud af særlig meget til så mange mennesker. 

Bundene er fagilite og den er beregnet til 150 prs, men fylder altså kun de 5 bunde!

Det er bund, hindbærcreme, bund, hvidchokoladecreme med sukkerristet mandler, bund, hindbærcreme og bund. Til sidst overtrukket med hvid chokolade

Bundene er 14 cm, 20 cm, 25 cm, 30 cm og 34 cm.

Har nogle amerikanske beregninger på antal servings, men det bliver jeg ikke klog af, for der burde det kunne række?!?

Så please hjælp mig!!!

Og god dag samt weekend til alle.

ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Dot D

Godmorgen de damer

Kort og godt, hvor mange etager skal jeg bruge for at have nok kage til 100 gæster??

Har købt et engangsstativ, i ved dem med noget papting og søjler, det er på 5 etager. Men synes bare ikke det ser ud af særlig meget til så mange mennesker. 

Bundene er fagilite og den er beregnet til 150 prs, men fylder altså kun de 5 bunde!

Det er bund, hindbærcreme, bund, hvidchokoladecreme med sukkerristet mandler, bund, hindbærcreme og bund. Til sidst overtrukket med hvid chokolade

Bundene er 14 cm, 20 cm, 25 cm, 30 cm og 34 cm.

Har nogle amerikanske beregninger på antal servings, men det bliver jeg ikke klog af, for der burde det kunne række?!?

Så please hjælp mig!!!

Og god dag samt weekend til alle.

ida

Hejsa. Når man går efter det portionsskema, der er herinde, så har du til 105 personer i de fem størrelser. Så der burde være nok Det er runde kager i 8 cm i højden

10 cm i diameter 3

15 cm i diameter 7  

20 cm i diameter 12  

23 cm i diameter 16  

25 cm i diameter 20  

28 cm i diameter 24  

30 cm i diameter 28  

35 cm i diameter 38

40 cm i diameter 50  

Go´ weekend til dig også

Anmeld

20. august 2010

iris-mor

Af  tak.

ida

Anmeld

20. august 2010

Mumto3

Jeg kan desværre ikke oploade billeder men vores bryllups kage var også i 5 etager, og der var rigeligt til 150 mennesker. Håber du kunne bruge det til noget.

Anmeld

20. august 2010

Mum33

Vi lavede 5 lag til 90 mennesker og der var både toppen og 3/4 bund tilbage, så tror 5 vil passe. Du kan se den her ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2010

Mum33

Vi lavede 5 lag til 90 mennesker og der var både toppen og 3/4 bund tilbage, så tror 5 vil passe. Du kan se den her ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.