Skal skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. august 2010

B&J

her den 27 i hjørring er der åben by night og mig og min kæreste sidder og snakker om, om vi skal lade daniel passe eller om vi skal tage ham med i klapvognen han er næsten 6mdr der men sover stort set kl 18-19 lige nu...  syntes på en måde det er synd af køre med ham selv om han sikkert sover trygt og godt åhh hader det

Håber i vil give en lille mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

her den 27 i hjørring er der åben by night og mig og min kæreste sidder og snakker om, om vi skal lade daniel passe eller om vi skal tage ham med i klapvognen han er næsten 6mdr der men sover stort set kl 18-19 lige nu...  syntes på en måde det er synd af køre med ham selv om han sikkert sover trygt og godt åhh hader det

Ville nok lade en bedste komme og passe ham eller rettere lytte efter ham.

Så kan I også få lidt tid sammen.

Anmeld

19. august 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Ville nok lade en bedste komme og passe ham eller rettere lytte efter ham.

Så kan I også få lidt tid sammen.

ja det sad vi også og snakkede om men håber bare ikke selv hun skal op og kigge så

Anmeld

19. august 2010

Lotus86

Hvis i har det fint med at få ham passet, så synes jeg i skal gøre det, og så nyde en friaften. Det er jo heller ikke sikkert at han sover lige så godt når i er ude i blandt mange mennesker.

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

tag da afsted sammen.. han er 6 mdr!! ellers er der vel et andet familie medlem der kan passe??

Anmeld

19. august 2010

B&J

npn skriver:

Hvis i har det fint med at få ham passet, så synes jeg i skal gøre det, og så nyde en friaften. Det er jo heller ikke sikkert at han sover lige så godt når i er ude i blandt mange mennesker.

ja tror også bare han begynder af ligge og lure også falder bøllen ikke i søvn..

Anmeld

19. august 2010

B&J skriver:

ja det sad vi også og snakkede om men håber bare ikke selv hun skal op og kigge så

Mon dog? så må I finde en lille ting til hende...

Ved at her ved by night er der højt gademusik - overfyldt af mennesker - fulde mennesker osv.

Men kender ikke lige jeres by...

Vi har altid kørt hjem så han kunne komme i seng kl 19 senest. Eller bare én af os, vi holder godt fast i hans rytme og rutiner.

Anmeld

19. august 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Mon dog? så må I finde en lille ting til hende...

Ved at her ved by night er der højt gademusik - overfyldt af mennesker - fulde mennesker osv.

Men kender ikke lige jeres by...

Vi har altid kørt hjem så han kunne komme i seng kl 19 senest. Eller bare én af os, vi holder godt fast i hans rytme og rutiner.

hihihihi skal lige siges min mor er 43 og stadig går i byen hun er en som på 25 ikke altid lige fedt men når man har brug for hende som mor er hun der altid

Anmeld

19. august 2010

B&J skriver:

hihihihi skal lige siges min mor er 43 og stadig går i byen hun er en som på 25 ikke altid lige fedt men når man har brug for hende som mor er hun der altid

thi hi....

Min mor er 49 år - lige blevet gift. De seneste år fået lavet en del tattoo's, tabt over 30 kg, træner og er fitness indstruktør op til flere gange om dagen. Ved at tage motorcykel kørekort, da hendes nye mand 'kun' har en ducati til 1 person, så de har lige købt en harley d. med læder og crom... Går i byen...

Anmeld

19. august 2010

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

Jeg ville absolut tage ham med. Han er 6 mdr, og kan sagtens ligge og sove i BV.. Og er jo ikke fordi i skal drikke.. Skal i drikke, så skal han blive hjemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.