har været til fys idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Siber

Tja jeg har haft meget ondt i bækkenet, men jeg er åbenbart ikke særlig god til at lytte til min krop, og istedet tænker jeg på arbejde og mine kollegaer i stedet for mit ve og vel.

Men så er det jo godt at andre kan sparke mig lidt i røven og sige, nu er det nok.

Min fys synes ikke at jeg skal arbejde fuld tid, så efter jeg havde været der, gik jeg til lægen. Hvor der selvfølgelig aldrig er tid. Men heldigvis kom min læge lige forbi da jeg stod der. Så nu er jeg på vej ind i en sygemelding, en ventende sygemelding (tror jeg han kaldet det) dvs min arbejdesplads skal finde noget andet jeg kan gøre (lidt vanskeligt når det er i en børnehave!!!) også på torsdag skal jeg til lægen, også må vi se hvad det ender med!

Fuck jeg har ondt!!!

Lidt piv fra mig

Knus Siber, der føler sig stor, rund og uhandy!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Marco2

God bedring til dig, og håber at hvile og ro kan afhælpe dine smerter indtil du skal føde.

AG

Anmeld

20. august 2010

Grynt

Siber, der er kun én af dig og DU skal passe på dig selv. Lad børnehave være børnehave og lyt til hvad din læge, fys og din krop fortæller dig. Imellemtiden vil der stadig være en bh som også nok skal være der når du kommer tilbage igen

store knus og håb om at smerterne må lindres så meget at du nyder din sidste tid som gravid

Anmeld

21. august 2010

bette

jeg tror også det er vigtigt du lytter til din krop.. 

hvor langt er du henne nu? 

Anmeld

21. august 2010

Siber

Marco2 skriver:

God bedring til dig, og håber at hvile og ro kan afhælpe dine smerter indtil du skal føde.

AG

Tak

Anmeld

21. august 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Siber, der er kun én af dig og DU skal passe på dig selv. Lad børnehave være børnehave og lyt til hvad din læge, fys og din krop fortæller dig. Imellemtiden vil der stadig være en bh som også nok skal være der når du kommer tilbage igen

store knus og håb om at smerterne må lindres så meget at du nyder din sidste tid som gravid

Ja jeg ved det jo godt og du har så evig ret!!! nogen gange trænger jeg bare et los i røven!!!

Men men nu er det blevet såden at, de dage der er ekstra krævende, får vi en vikar, og jeg bliver ekstra, dvs jeg kan trække mig tilbage. Næste uge ser ok ud, 3 dage med børn, også torsdag og fredag er der planlægningsdag (børnehaven har lukket og vi skal forberede året 2010/11) Torsdag skal jeg til lægen, også kan det være at jeg bliver sygemeldt 2 el 3 dage i ugen.

Min chef sagde også at jeg skulle være stolt af at jeg havde haft det så godt så længe (har en kollega der er gravid, som har været sygemeldt lige siden)

så kære Tina, nu gør jeg noget ved det, og har overhovedet ikke dårlig samvittighed!!!

Knus

Anmeld

21. august 2010

Siber

bette skriver:

jeg tror også det er vigtigt du lytter til din krop.. 

hvor langt er du henne nu? 

ja jeg har efterhånden ikke styr på hvor langt jeg er på vej, da min termin ikke er fastlagt, men har termin alt imellem 29 okt og 17 nov.

Den 20 sept skal jeg til samtale på hospitalet omkring PKS, og den dag får jeg min termin!

Anmeld

21. august 2010

bette

Siber skriver:

ja jeg har efterhånden ikke styr på hvor langt jeg er på vej, da min termin ikke er fastlagt, men har termin alt imellem 29 okt og 17 nov.

Den 20 sept skal jeg til samtale på hospitalet omkring PKS, og den dag får jeg min termin!

okay det er da mega forvirrende..  

håber da de kan hitte ud af det.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.