Grynt/Tina skriver:
Siber, der er kun én af dig og DU skal passe på dig selv. Lad børnehave være børnehave og lyt til hvad din læge, fys og din krop fortæller dig. Imellemtiden vil der stadig være en bh som også nok skal være der når du kommer tilbage igen 
store knus og håb om at smerterne må lindres så meget at du nyder din sidste tid som gravid 
Ja jeg ved det jo godt og du har så evig ret!!! nogen gange trænger jeg bare et los i røven!!!
Men men nu er det blevet såden at, de dage der er ekstra krævende, får vi en vikar, og jeg bliver ekstra, dvs jeg kan trække mig tilbage. Næste uge ser ok ud, 3 dage med børn, også torsdag og fredag er der planlægningsdag (børnehaven har lukket og vi skal forberede året 2010/11) Torsdag skal jeg til lægen, også kan det være at jeg bliver sygemeldt 2 el 3 dage i ugen.
Min chef sagde også at jeg skulle være stolt af at jeg havde haft det så godt så længe (har en kollega der er gravid, som har været sygemeldt lige siden)
så kære Tina, nu gør jeg noget ved det, og har overhovedet ikke dårlig samvittighed!!!
Knus
Anmeld