Hvordan har i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Moaaar <3

Jeg er sq bare så træt og doven gider ingenting .
Det burde jo have aftaget nu, har dog også haft en periode hvor jeg var frisk og fuld af energi. måske er det også det her dårlig vejr..håber jeg lidt

Hvordan render i rundt og har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Maria-s

hehe, jaaaa nu har jeg har skrevet en del pive indlæg om hvordan jeg har det (så min kæreste kan slippe lidt), for jeg er træt, træt, træt og har kvalme, kvalme, KVALME.

Har lige været ved lægen i dag og sagt HJÆLP MIG!! , så jeg skal til akupunktur i morgen formiddag og satser (+håber) stærkt på at det kommer til at hjælpe. Har det rigtig dårligt med at jeg ikke har været på arbejde siden tirsdag (tog hjem kl 11 efter at have knækket mig 2 gange og ellers rendt i rutefart til det nærmeste wc), så jeg vil rigtig, rigtig gerne til at have det godt igen, så jeg kan komme på arbejde og få mere overskud i min hverdag igen  synes 5+ uger med kvalme har været RIGELIGT for mig! Og skal på tøsetur til Berlin på miniferie næste onsdag, så jeg ser VIRKELIG gerne at jeg begynder at få det bedre Der skal jo shoppes og drikkes lækre (alkofrie) drinks!

Anmeld

20. august 2010

Moaaar <3

hehe, jaaaa nu har jeg har skrevet en del pive indlæg om hvordan jeg har det (så min kæreste kan slippe lidt), for jeg er træt, træt, træt og har kvalme, kvalme, KVALME.

Har lige været ved lægen i dag og sagt HJÆLP MIG!! , så jeg skal til akupunktur i morgen formiddag og satser (+håber) stærkt på at det kommer til at hjælpe. Har det rigtig dårligt med at jeg ikke har været på arbejde siden tirsdag (tog hjem kl 11 efter at have knækket mig 2 gange og ellers rendt i rutefart til det nærmeste wc), så jeg vil rigtig, rigtig gerne til at have det godt igen, så jeg kan komme på arbejde og få mere overskud i min hverdag igen  synes 5+ uger med kvalme har været RIGELIGT for mig! Og skal på tøsetur til Berlin på miniferie næste onsdag, så jeg ser VIRKELIG gerne at jeg begynder at få det bedre Der skal jo shoppes og drikkes lækre (alkofrie) drinks!

Jeg har også haft rigtig slem kvalme til jeg nærmede mig de 12+ - kan huske jeg bare tvang mig selv i søvn rigtig mange gange så de dumme dage skulle overståes med søvn.
Jeg håber at det nåle show vil hjælpe dig, har en gang prøvet det med hensyn  til min ryg og det var bare helt godt!

Hvor langt er du henne?

Anmeld

20. august 2010

Marco2

Indenfor de sidste 5 dage har jeg kun kastet op engang, og synes også jeg har fået meget mere energi, så jeg krydser fingre for at stormen er ved at have lagt sig, og at jeg fra nu af bare kan nyde det.

AG

Anmeld

20. august 2010

AnneBJ

Maria-s skriver:

Denne gang kunne det så være MIG der havde skrevet DIT indlæg..

Jeg har også lavet alt for mange pive indlæg om kvalme... I mandags fik jeg akupunktur for 3. gang, og nåede kun ud af lægehuset før jeg måtte kaste op i en skraldespand i gågaden.. Jeg ved intet værre end kvalme og opkast, jeg vil hellere have 40 i feber i 14 dage end kvalme én dag, så jeg kæmper virkelig for tiden..

Min kvalme startede da jeg var 4+0 ca. og er blevet værre og værre. Mandag-onsdag aften i denne uge har jeg intet kunne holde nede, men det kan jeg så heldigvis igen. På mandag skal jeg have akupunktur endnu engang, men min tiltro til det er ikke længere så stor...

Jeg sover mig også fra rigtig mange timer om dagen og er verdens mest elendige kæreste. Jeg har ondt af mig selv, tvivler på mine evner i forbindelse med fødslen, når jeg ikke engang kan klare lidt kvalme nu her, og jeg har endnu ikke haft en dag den sidste uge, hvor jeg ikke har overvejet om jeg virkelig ønsker at være gravid - alt for at slippe for, at have det sådan her!!

Nåh, det blev endnu mere ynk fra mig! TS: jeg håber din træthed snart forsvinder, men husk på der sker en hel masse i din krop, så det er altså ok at være træt!

Anne 9+2

Anmeld

20. august 2010

Lene76

troede min kvalme var væk men....... nej igår var det så slemt at jeg kasteede op  hvade ellers lige haft det såååååå godt i 1½ uge....... men hva det går vel væk igen.

energien er begyndt at komme igen har elleres haft en del uger hvor jeg bare havde lyst til at søve døgnets 24 timer....

Anmeld

20. august 2010

Maria-s

Æblekage skriver:

Jeg har også haft rigtig slem kvalme til jeg nærmede mig de 12+ - kan huske jeg bare tvang mig selv i søvn rigtig mange gange så de dumme dage skulle overståes med søvn.
Jeg håber at det nåle show vil hjælpe dig, har en gang prøvet det med hensyn  til min ryg og det var bare helt godt!

Hvor langt er du henne?

Ja det er utroligt hvor meget man kan få sovet på en hel dag, bare fordi man overhovedet ikke ønsker at være være vågen fordi der er lig kvalme!....

Jeg var til akupunktur i dag her klokken lidt over 10 i formiddags. Jeg fik en nål i toppen af hovedet og 3 i hver underarm/ hånd. Jeg lå med det i et kvater i følge sygeplejersken, men jeg er ret sikker på jeg lå noget længere fordi klokken var 11 da jeg kom ud til min bil.

Herefter kørte jeg på arbejde med kage da jeg regnede med folk var ved at have luret mig med alle mine dårlige undskyldninger, men nej det havde de nu ikke, så der var en del "guuuuud!! er det rigtigt??" og "jamen jeg troede du havde ondt i ryggen og det var derfor du har haft sygedage" Nå men det var nu dejligt at få sagt højt Så kan man også dele sine frustrationer når man har det dårligt med alle dem der selv har været der

Jeg havde 3 store Othello lagkager med og vågede selv at tage et stykke. Spiste dog kun knap halvdelen, da jeg godt kunne mærke det måske lige var og presse citronen...

MEN MEN MEN, her til aften lavdede min DEJLIGE, FANTASTISKE, ELSKEDE kæreste lækker aftensmad, Hel kylling, kartoffelsalat og en lækker grøn salat med blåbær og asparges. OG JEG NØD DET!! og spiste næsten min portion op!! Jamen det er lige så jeg kan tude! For første gang i 6 uger (!!!) har jeg nydt et måltid og sidder lige nu STOP MÆT UDEN KVALME!!  

HAllejuja!!

Skal til akupunktur igen på mandag. Nøj hvor er det bare dejligt at have en dag uden kvalme. Jeg er så lykkelig lige nu. Sidder i sofaen med kæresten og bare hygger

Jeg håber virkelig i dag er den dag hvor det hele vender og jeg nu kan begynde at nyde min graviditet.

Hov og ja jeg er 11+6 i dag

Anmeld

20. august 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Denne gang kunne det så være MIG der havde skrevet DIT indlæg..

Jeg har også lavet alt for mange pive indlæg om kvalme... I mandags fik jeg akupunktur for 3. gang, og nåede kun ud af lægehuset før jeg måtte kaste op i en skraldespand i gågaden.. Jeg ved intet værre end kvalme og opkast, jeg vil hellere have 40 i feber i 14 dage end kvalme én dag, så jeg kæmper virkelig for tiden..

Min kvalme startede da jeg var 4+0 ca. og er blevet værre og værre. Mandag-onsdag aften i denne uge har jeg intet kunne holde nede, men det kan jeg så heldigvis igen. På mandag skal jeg have akupunktur endnu engang, men min tiltro til det er ikke længere så stor...

Jeg sover mig også fra rigtig mange timer om dagen og er verdens mest elendige kæreste. Jeg har ondt af mig selv, tvivler på mine evner i forbindelse med fødslen, når jeg ikke engang kan klare lidt kvalme nu her, og jeg har endnu ikke haft en dag den sidste uge, hvor jeg ikke har overvejet om jeg virkelig ønsker at være gravid - alt for at slippe for, at have det sådan her!!

Nåh, det blev endnu mere ynk fra mig! TS: jeg håber din træthed snart forsvinder, men husk på der sker en hel masse i din krop, så det er altså ok at være træt!

Anne 9+2

Kvalme er også det værste man kan udsætte mig for.

Jeg har haft de samme tanker som dig; Ok hvis jeg ikke engang kan klare at have kvalme hvordan skal jeg så klare at føde et barn og have endeløse, søvnløse natter med en baby der græder eller ikke vil sove?..... Jeg tror nu det er meget normalt at have det sådan... Dete r jo netop bare fordi vi så brændende ønsker dette og fordi vi så meget frygter ikke at kunne leve op til vores egne forhåbninger, at vi gør os disse tanker.

Jeg kan virkelig anbefalde dig at spørge din læge omk akupunktur. Jeg har prøvet det i dag og sikke en omvæltning!! (har cireret æblekage lidt tidligere hvor jeg har bekrevet hvordan det har været )

Håber du får det bedre... HAr hørt andre sige at hormonniveauet topper uge 9 og at det så skulle begynde at falde igen. JEg er 11+6 i dag og jeg håber virkelig at i dag er mit vendepunkt

Krydser alt hvad jeg kan for dig og for at du får det bedre snart! (og at jeg fra nu bliver ved med at have det ok! )

Anmeld

21. august 2010

Sofia

Jeg er i dag 8 + 4  og har det rigtig godt synes jeg. Jeg har endnu ikke haft decideret kvalme, blot en smule madlede som dog også har fortaget sig. Jeg rammes af og til af træthed, men det er der jo heldigvis råd for Har ferie indtil 2. sept, så slapper bare godt af. Psykisk har jeg dog haft lidt op og nedture - tror det er hormonerne... Har ondt af jer der har så voldsom kvalme + opkast, håber det snart forsvinder!!

Anmeld

21. august 2010

AnneBJ

Maria-s skriver:

Kvalme er også det værste man kan udsætte mig for.

Jeg har haft de samme tanker som dig; Ok hvis jeg ikke engang kan klare at have kvalme hvordan skal jeg så klare at føde et barn og have endeløse, søvnløse natter med en baby der græder eller ikke vil sove?..... Jeg tror nu det er meget normalt at have det sådan... Dete r jo netop bare fordi vi så brændende ønsker dette og fordi vi så meget frygter ikke at kunne leve op til vores egne forhåbninger, at vi gør os disse tanker.

Jeg kan virkelig anbefalde dig at spørge din læge omk akupunktur. Jeg har prøvet det i dag og sikke en omvæltning!! (har cireret æblekage lidt tidligere hvor jeg har bekrevet hvordan det har været )

Håber du får det bedre... HAr hørt andre sige at hormonniveauet topper uge 9 og at det så skulle begynde at falde igen. JEg er 11+6 i dag og jeg håber virkelig at i dag er mit vendepunkt

Krydser alt hvad jeg kan for dig og for at du får det bedre snart! (og at jeg fra nu bliver ved med at have det ok! )

Hvor er det dejligt at du allerede kan mærke bedring ift. akupunkturen!! Jeg har fået det 3 gange,skal have 4. gang på mandag... Jeg får en nål i hver fod, en i hver skinneben og en i hver håndled. Jeg ved squ ikke rigtig om jeg synes det hjælper, eller om det bare er "tiden" der afgører det - altså at det er værst nu, fordi jeg har ramt uge 9...

Jeg er så dårlig til at banke i bordet hos lægen, men jeg er nok nødt til at tage mig sammen på mandag, for jeg sover ikke ordentligt om natten længere - hver gang jeg småvågner har jeg så meget kvalme at jeg vakler mellem at gå ud og forsøge at kaste op og forsøge at sove videre .. ingen af delene lykkes særlig godt, og der går som regel en halv time før jeg sover igen..

Dejligt, at det ikke kun er mig der får destruktive tanker - og jeg tror da du har ret, så snart vi har det godt igen (og det har vi SNART!!!) så håber jeg da at tankerne vender

Fedt at de blev så glade på arbejde, og ikke havde luret noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.