Æblekage skriver:
Jeg har også haft rigtig slem kvalme til jeg nærmede mig de 12+ - kan huske jeg bare tvang mig selv i søvn rigtig mange gange så de dumme dage skulle overståes med søvn.
Jeg håber at det nåle show vil hjælpe dig, har en gang prøvet det med hensyn til min ryg og det var bare helt godt!
Hvor langt er du henne?
Ja det er utroligt hvor meget man kan få sovet på en hel dag, bare fordi man overhovedet ikke ønsker at være være vågen fordi der er lig kvalme!....
Jeg var til akupunktur i dag her klokken lidt over 10 i formiddags. Jeg fik en nål i toppen af hovedet og 3 i hver underarm/ hånd. Jeg lå med det i et kvater i følge sygeplejersken, men jeg er ret sikker på jeg lå noget længere fordi klokken var 11 da jeg kom ud til min bil.
Herefter kørte jeg på arbejde med kage da jeg regnede med folk var ved at have luret mig med alle mine dårlige undskyldninger, men nej det havde de nu ikke, så der var en del "guuuuud!! er det rigtigt??" og "jamen jeg troede du havde ondt i ryggen og det var derfor du har haft sygedage"
Nå men det var nu dejligt at få sagt højt
Så kan man også dele sine frustrationer når man har det dårligt med alle dem der selv har været der 
Jeg havde 3 store Othello lagkager med og vågede selv at tage et stykke. Spiste dog kun knap halvdelen, da jeg godt kunne mærke det måske lige var og presse citronen... 
MEN MEN MEN, her til aften lavdede min DEJLIGE, FANTASTISKE, ELSKEDE kæreste lækker aftensmad, Hel kylling, kartoffelsalat og en lækker grøn salat med blåbær og asparges. OG JEG NØD DET!! og spiste næsten min portion op!! Jamen det er lige så jeg kan tude!
For første gang i 6 uger (!!!) har jeg nydt et måltid og sidder lige nu STOP MÆT UDEN KVALME!!

HAllejuja!!
Skal til akupunktur igen på mandag. Nøj hvor er det bare dejligt at have en dag uden kvalme. Jeg er så lykkelig lige nu. Sidder i sofaen med kæresten og bare hygger

Jeg håber virkelig i dag er den dag hvor det hele vender og jeg nu kan begynde at nyde min graviditet. 
Hov og ja jeg er 11+6 i dag 

Anmeld