For Søren da... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2008

Callesmor

Min lille snegl har fået sin første tand......

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hvor er det stort.... Og sikke en fin dato den kom på... 01.02.08:)

Blir sku så rørt når der sker sådane store ting i mine børns udvikling....... (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2008

Pia.

Stort tillykke med den lille bisse :) ,,, Ja det er dejligt... Min mindste fik alle sine tænder samtidig - og så er det næsten ikke en gang løgn ;) da han var 13 mdr havde han alle sine tænder... så jeg husker det var sjovere med de to store at opdage at de nu havde fået en ny tand den og den dato, men opgav simpelthen at holde øje med Mads' 20 tænder :).... Knus og igen tillykke...

Anmeld

12. februar 2008

laurasmor

tillykke med den lille bis!

Anmeld

12. februar 2008

Vibbe

Tillykke med bisserne.

Ja Maja fik først sin første tand efter hun var blevet 1 år.
Nu har hun de to fortænder i over og undermunden, samt sine kindtænder - Disse 8 tænder kom næsten samtidigt.
Så hun er 1 1/2 år med 8 tænder - så hun er ret sen til det med tænderne - men de kommer jo nok!

Anmeld

16. februar 2008

Charlotte_82

tillykke tillykke med det :D Her venter vi stadig på at lille prutten får tænder. Hun runder snart de 9 måneder...underligt at der ikke er kommet nogen endnu. Storebror og storesøster fik begge de første tænder ved 6 måneders alderen...

Vi er også begyndt at blive spurgt af familien om vi har bestilt gebis til hende :))

Anmeld

16. februar 2008

Piaa

Tillykke med bissen, her venter vi osse, men det må godt vente, da jeg gerne vil amme lidt endnu og hun er rigtig god til at bide uden >(
Hilsen Piaa

Anmeld

16. februar 2008

MorCamilla

Tillykke med tanden :)) Jeg kan stadig huske da Mikkel fik sin første tand - han var lige knap 10 måneder - og neeeejjjj hvor var det en stor ting.. :D Hans andre tænder kom heldigvis forholdsvis hurtigt efter den første, han var noget ked af det og havde feber i den tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.