Hilfe - har jeg gjort det rigtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anne85

Nå nu har jeg vovet mig ud i af prøve min vikle af... men pyyhhh hvor jeg synes det er indviklet. Har prøvet at sætte hende i den såkaldte cuddle position... men sidder hun rigtigt?? Jeg synes jo hun er helt gemt væk. Hun faldt selvfølgelig i søvn da jeg puttede hende deri... er det ok hun sover i den position eller skal jeg ligge hende i cradle stillingen?? Og hvad når hun er vågen... så synes jeg jo det var rart hun ku sidde der og følge lidt med i hvad der sker omkring os - men hendes ansigt er jo gemt helt væk
Hmm... hilsen nybegynderen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Anne85

Slet ingen der har forstand på vikler??

Anmeld

19. august 2010

LinLin

Ikke mig... Har købt en tri cotti slynge (to stofringe) men aner ikke om jeg kan finde ud af det!

Anmeld

19. august 2010

Anne85

Nej det er en jungel det slynge show... men ville så gerne ha det til at funge Specielt her når jeg er selv med ungerne hver anden uge fordi manden er i aftenvagt - så er det altså rart at ha begge hænder fri

Anmeld

22. august 2010

Anne85

ingen slynge eksperter

Anmeld

22. august 2010

Daisy

Ville bare skrive at jeg har læst . Men jeg aner intet om bæredimser . Jeg har altid ønsket en, men holder mig laaaangt fra dem. Håber der er nogen af de kloge der kan hjælpe dig

Knus

Anmeld

22. august 2010

Maria.

Det ser rigtigt ud!! Når de er så små skal de sidde sådan, så de får optimal støtte..

Når hun bliver større kan du bukke det øverste stykke ned så hun kan følge lidt med..

Anmeld

22. august 2010

millesofie

jeg har selv en vikle og synes bestemt at det ser rigtigt ud men hvis du stadig er i tvivl så prøv slyngebarn.dk der er et forum til hjælp med slynger og vikler

Anmeld

22. august 2010

Mumto3

Hun sidder måske en anelse skævt, men ellers ser det helt rigtig ud.

Oghun må gerne sove i denne stilligen, da hun har optimal støtte til ryggen (modsat i en babybjørn!)

Mange der bruger vikler siger at det er som at trykke på soveknappen at sætter dem i viklen

Anmeld

22. august 2010

twinboys

Synes også det ser rigtigt ud og rigtig hyggeligt... Jeg ville som lille nyde at sove sådan helt tæt på moar...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.