De hår under graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er ikke ret langt henne i min graviditet, men jeg har allerede bemærket at mine hår 'dernede' er blevet kraftigere og de spredt sig

Jeg er mørkhåret og derfor rigtig træt af det! Jeg er også begyndt at få nye hår på maven, rund om navlen - de er dog ikke blevet mørke, endnu! Er der andre der har det på samme måde, og hvordan håndtere i det og i så fald, bliver det ikke svære at barbere det væk længere nede, når maven bliver stor?? Evt. hvis nogen har et trick.

Hvis dem på maven skulle blive mørkere, har jeg overvejet at blege dem med noget fra matas, da der ikke er så mange.

- Selvfølgelig først efter graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Jeg er ikke ret langt henne i min graviditet, men jeg har allerede bemærket at mine hår 'dernede' er blevet kraftigere og de spredt sig

Jeg er mørkhåret og derfor rigtig træt af det! Jeg er også begyndt at få nye hår på maven, rund om navlen - de er dog ikke blevet mørke, endnu! Er der andre der har det på samme måde, og hvordan håndtere i det og i så fald, bliver det ikke svære at barbere det væk længere nede, når maven bliver stor?? Evt. hvis nogen har et trick.

Hvis dem på maven skulle blive mørkere, har jeg overvejet at blege dem med noget fra matas, da der ikke er så mange.

- Selvfølgelig først efter graviditeten

Jeg har ikke oplevet at få flere eller kraftigere hår her under min graviditet.....

MEN jeg kan nikke genkendende til, at det pludselig er meget svært at komme til at barbere det væk for neden...

Jeg er i 34. uge, så maven fylder efterhånden en del....

Tjaaa.. der er ikke andet for, end at føle sig frem, eller stille sig foran et spejl

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.