r Meget svimmel??? Er det angst eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.671 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har i dag været ved lægen fordi jeg har været meget svimmel de sidste par dage..

Det er når jeg går og nu har jeg lagt mærke til at når jeg drejer øjnene mod venstre så kommer svimmelheden men ikke mod højre.

Min læge mente at det kunne være min angst der er vendt tilbage, men synes bare det lyder mærkeligt da jeg kun plejer at være svimmel mens angstabfaldet står på og ikke hele tiden som jeg er nu.

Nogen der har prøvet det samme??

Er det psykisk eller er der rent faktisk noget andet i vejen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Mira0911

Kunne det ikke også være noget helt andet?

F.eks væske mangel, altså sådan nogle ting... ?

Da jeg var teenager, blev jeg meget svimmel... Det viste sig at være jern mangel...

Men ja kan ikke komme med råd ellers...

Anmeld

19. august 2010

Eliza/lykke

jeg har også haft angstanfald - pisse ubehageligt! Ønsker det ikke for min værste fjende!

Men nej, jeg tror ikke, at det er angst. Jeg ved fra mig selv, at jeg lægger mærke til alle de forandringer og signaler, min krop sender mig, netop fordi jeg er SÅ bange for at komme ned i det mørke hul. Så jeg kan nemt komme til at fokuserer på noget, som er anderledes ved mig. F.eks. lige nu har jeg lidt ondt i halsen og tør i munden - men jeg ved at det ikke er angst. Jeg har lige taget en smøg (til nerverne hi hi hi), og så blir min datter på 3½ mrd passet af sin mormor i dag, så jeg kan slappeaf.... men det er sgu svært.

Stop op, og mærk efter og sig til dig selv, at det ikke er farligt - og det er noget pjat og det går over. SÅdan siger jeg tit til mig selv.

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Kunne det ikke også være noget helt andet?

F.eks væske mangel, altså sådan nogle ting... ?

Da jeg var teenager, blev jeg meget svimmel... Det viste sig at være jern mangel...

Men ja kan ikke komme med råd ellers...

Jeg tror bestemt ikke det er pga væskemangel.. Det her er en ekstrem svimmelhed bare jeg bevæger mig

Anmeld

19. august 2010

B&J

Anonym skriver:

Jeg har i dag været ved lægen fordi jeg har været meget svimmel de sidste par dage..

Det er når jeg går og nu har jeg lagt mærke til at når jeg drejer øjnene mod venstre så kommer svimmelheden men ikke mod højre.

Min læge mente at det kunne være min angst der er vendt tilbage, men synes bare det lyder mærkeligt da jeg kun plejer at være svimmel mens angstabfaldet står på og ikke hele tiden som jeg er nu.

Nogen der har prøvet det samme??

Er det psykisk eller er der rent faktisk noget andet i vejen??

Jamen man kan nemt blive svimmel hvis man mangler jern ved ikke om du er gravid... men ellers fordi du ikke har nok væske i kroppen spist forkert eller for lidt... eller for lidt søvn svimmel kan komme af mange ting også hvis man drejer hovede jeg kan nemt få det hvis jeg får for lidt søvn og drejer hovede bare til den ene side snore det hele

Anmeld

19. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg tror bestemt ikke det er pga væskemangel.. Det her er en ekstrem svimmelhed bare jeg bevæger mig

Så synes jeg da godt nok lægen skal tage dig meget mere seriøst og få dig tjekket godt og grundigt fra top til tå... :)

Så der kan findes præcist ud af hvad det er....

Anmeld

19. august 2010

Ida.

Kan den ikke være gal med balancenerven? Min far fik en virus på balancenerven for efterhånden mange år siden, og når han gik så det ud som om, han var hønefuld, så svimmel var han...

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Eliza/lykke skriver:

jeg har også haft angstanfald - pisse ubehageligt! Ønsker det ikke for min værste fjende!

Men nej, jeg tror ikke, at det er angst. Jeg ved fra mig selv, at jeg lægger mærke til alle de forandringer og signaler, min krop sender mig, netop fordi jeg er SÅ bange for at komme ned i det mørke hul. Så jeg kan nemt komme til at fokuserer på noget, som er anderledes ved mig. F.eks. lige nu har jeg lidt ondt i halsen og tør i munden - men jeg ved at det ikke er angst. Jeg har lige taget en smøg (til nerverne hi hi hi), og så blir min datter på 3½ mrd passet af sin mormor i dag, så jeg kan slappeaf.... men det er sgu svært.

Stop op, og mærk efter og sig til dig selv, at det ikke er farligt - og det er noget pjat og det går over. SÅdan siger jeg tit til mig selv.

Ved med mig selv at det ikke er et angstanfald for det har jeg prøvet mange gange før og så forsvinder svimmelheden når anfaldet hører op..

Det her er en konstent svimmelhed.. MEGET ubehageligt

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen man kan nemt blive svimmel hvis man mangler jern ved ikke om du er gravid... men ellers fordi du ikke har nok væske i kroppen spist forkert eller for lidt... eller for lidt søvn svimmel kan komme af mange ting også hvis man drejer hovede jeg kan nemt få det hvis jeg får for lidt søvn og drejer hovede bare til den ene side snore det hele

Jeg er ikke gravid...

Tænker det måske kan være virus på balancenerven... Ved ik hvordan sådan noget føles

Nogen der gør det`????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.