hvad er du til?? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Det var en meget meget pæn måde at skrive det på.... Men de "vigtigste" af dem har endnu heller ikke talt til Michelle når de har været samlet....... Men sidder derimod og rynker næse af hende...

var det jeg ville fortælle, at da jeg var deroppe sag samtlige piger og hviskede og pegede fingre... også nogen af dem som maria kalder for veninder... det er måske dumt at sige det, men jeg har intet at miste. efter jeg fik Alberte har de også hviske tisket om mig, så de blev hurtigt boykottet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

var det jeg ville fortælle, at da jeg var deroppe sag samtlige piger og hviskede og pegede fingre... også nogen af dem som maria kalder for veninder... det er måske dumt at sige det, men jeg har intet at miste. efter jeg fik Alberte har de også hviske tisket om mig, så de blev hurtigt boykottet

Må jeg være så fræk og spørge hvem det var? Sladre ikke, for gider ik blande mig..... Med mon ik det er de samme som gjorde det til Marias fødselsdag....

Anmeld

19. august 2010

BabyStella!

rasser32 skriver:

Griner du taler lige ud af posen

Det kan man vel ligeså godt  

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

BabyStella! skriver:

Det kan man vel ligeså godt  

ja det kommer man sgu længst med

Anmeld

19. august 2010

wamse

Har stemt er kvinde og er kun til mænd, men det må næsten kun være på minderne, for jeg tror at jeg er vokset sammen der nede efterhånden, så længe siden er det at der har været fest i lysthuset

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

wamse skriver:

Har stemt er kvinde og er kun til mænd, men det må næsten kun være på minderne, for jeg tror at jeg er vokset sammen der nede efterhånden, så længe siden er det at der har været fest i lysthuset

HAHA ej undskyld, men det var altså godt skrevet.. 

ingen hygge-ven? eller dildo for den sags skyld ??

Anmeld

19. august 2010

M.O.A.R.

Kvinde - kun til mænd

Anmeld

19. august 2010

wamse

BlyViol skriver:

HAHA ej undskyld, men det var altså godt skrevet.. 

ingen hygge-ven? eller dildo for den sags skyld ??

Jo har da godt en pink bandit i skabet under trøjerne, meeen det er bare ikke helt det samme som en ordenlig dyt i bamsen

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

wamse skriver:

Jo har da godt en pink bandit i skabet under trøjerne, meeen det er bare ikke helt det samme som en ordenlig dyt i bamsen

nej! det er det ikke... absolut ikk endda...

Men du skal da "bare" ha fndet dig en sød og sexlysten(hvem er ik det) mand

Anmeld

19. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har da været sammen med piger, men jeg ville ikke have et fast forhold til en. Det er jeg aaaaaaalt for mandeglad til Men jeg ville da ikke sige nej til en pige i ny og næ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.