bækkenløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2010

g.seerup

Ja jeg er jo så blevet den heldige vinder af en ordenlig omgang bækkenløsning her i min tredje graviditet..det begyndte for ca 5 uger siden, og er bare blevet værre og værre..Nu har jeg så fået en akut henvisning til fys. og ergo (her 11 dage før min termin..)..så må vi se om der er noget der kan hjælpe mig lidt der. 

Men det jeg egentlig tænkte var om der var nogen der kunne fortælle lidt om deres bækkenløsning..fik i nogen hjælp under graviditeten, hvad med efter fødslen, forsvandt det bare eller døjede i med det længe efter??

Hilsen Gitte, som bare håber hun snart skal føde, og at både vand i benene og bækkensmerter forsvinder som dug for solen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Heidi B

Havde det ikke, men ville bare sige at jeg håber du snart spytter ungen ud.  Vi ælsker baby billeder...

Bliver det en dreng eller pige, ved du det???

Anmeld

19. august 2010

Munder

Øvøv, kan du så komme igang med at føde???

Det er da ikke rart, jeg håber virkelig snart der sker noget, så du slipper for smerterne.

Anmeld

19. august 2010

g.seerup

takker, håber virkelig også snart der sker noget..men nu må vi se

Heidi, nej vi ved ikke hvad det bliver, men gætter på en pige (ellers får jeg også et STORT forklarings problem...for Mathilde vil IKKE ha flere lillebror!!)

Anmeld

19. august 2010

Munder

takker, håber virkelig også snart der sker noget..men nu må vi se

Heidi, nej vi ved ikke hvad det bliver, men gætter på en pige (ellers får jeg også et STORT forklarings problem...for Mathilde vil IKKE ha flere lillebror!!)

Sjovt, jeg har en fornemmelse af, at det bliver en dreng.... Puster en masse vestøv mod det jyske, så din pinsler snart er overstået

Anmeld

20. august 2010

g.seerup

Munder skriver:

Sjovt, jeg har en fornemmelse af, at det bliver en dreng.... Puster en masse vestøv mod det jyske, så din pinsler snart er overstået

hmmm..så det tror du  selvom det ikke er "pænt" at sige, så håber jeg også mest på en dreng...men selvfølgelig er det helt ligemeget, bare den er sund og rask!!

Takker for vestøvet, og håber det virker inden weekenden er ovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.