Er du mellem 172-176 cm, og hvor meget vejer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du mellem 172-176 cm - hvor meget vejer du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.891 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Tut

Hej piger,

Jeg er jo godt igang med projekt "skrump"

Jeg er 174 cm, og i følge diverse BMI udregnere er min idealvægt mellem 56-75 kg (BMI mellem 18,5-24,9)

Men det er jo et meget stort vægtinterval synes jeg.

Jer der ser sig selv som normaltvægtige, hvad vejer i?

Jeg ved bare at jeg vil ligne et udsultet anoreksi monster hvis jeg vejede 56 kg.

Så jeg er bare nysgerrig

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Lady Marion <3

Jamen altså   Jeg forstår heller ikke de store intervaller   Jeg er 173 høj og lige pt vejer jeg 72 , det er nu kun fordi jeg ikke har fået tabt det sidste efter fødslen , jeg vil helst ned på 66 kg , det klæder mig bedst og så er jeg faktisk til den tynde side

Anmeld

19. august 2010

Risen

Vejer lige nu 69, men planen er at komme ned under de 60..

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

jeg er 178 høj og jeg er på min idealvægt nu som er 64 kilo.

Anmeld

19. august 2010

Sky

Jeg er 173 og min idealvægt er 63,4...lidt skørt, men så er jeg bare glad!...Dér har min vægt ligget i mange år, og er kun lige nu max forstyrret af +9 kg. grundet graviditet...

Anmeld

19. august 2010

TbCp

Jeg er 173, inden jeg blev gravid vejede jeg 57kg.... jeg vil rigtig gerne derned igen... men kæmper med kiloene for tiden.. har dog tabt lidt og er nu på ca. 64kg

Anmeld

19. august 2010

Tulle28

Jeg vejer 59 kg og er 172 cm høj. Inden min graviditet vejede jeg 55 kg og det var sådan set fint nok - måske lige til den tynde side. Min svigerinde tabte sig rigtig meget en periode - hun er et halvt hoved mindre end jeg og så SÅ tynd ud, nærmest syg - men vejede på det tidspunkt 59 kg. Så det kommer altså meget an på hvordan du er bygget vil jeg sige.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.