Jeg har egentligt lyst til at fortælle jer om Frigg's første børnefødselsdag for børnehaven som jeg holdte for hende i søndags. Jeg havde inviteret hele hendes børnehavegruppe som i alder ligger fra lige under 3 år og op til 4 år ... Jeg var drøn spændt på hvordan det gik.
Jeg havde lavet pizza snegle, pølsehorn og grønsagsstænger til frokost og så fik de "rødvin" eller "hvidvin" (saft) at drikke. Efter de havde spist der legede de på pigernes værelse og udenfor ... Og jeg havde fået lavet diskotek inde i stuen med spejlkugle og lys i forskellige farver der blinkede ... Vi dansede stopdans og numsedans og det var bare så sjovt og de var så søde.
Jeg havde lavet kagekone og kagemand med lidt slik som pynt og så frugtspyd. Frugtspyd var en større succes end kagen og slikket. Så det spiste vi ... Bagefter forsøgte jeg at samle dem til ballondans men det var helt umuligt efter kagen. Så vi gik alle i haven til fri leg.
Jeg havde inviteret forældrene på kaffe og overskudskage når børnene blev hentet og stort set alle blev og den sidste gik kl. 17.15 til trods for at ungerne skulle hentes kl. 15.
Det var bare lige lidt erfaring, i tilfælde nogen ikke helt tør kaste sig ud i det. Det var bare så vellykket og frigg nød det
De var her i øvrigt fra kl. 12 til 15.
Anmeld