Hjælp - er det bare mig eller er der en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

B&J

en dejlig positiv test kæmpe tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Gustavsmor

Den er tydeligvis positiv. STORT TILLYKKE herfra

Anmeld

19. august 2010

isimaven

Bragende positiv min pige stort tillykke med stregerne !!!

Anmeld

19. august 2010

lk2011

JUBII tusind tak for jeres superhurtige svar alle sammen!! hvor er det fedt at man ikke bare skal gå med det hele inde i hovedet, jeg skulle have oprettet mig længe før ;-)

Jeg tror lige jeg tager en mere i morgen, et andet mærke, hvis den også viser en streg så slår jeg vjermøller hele vejen på weekend!! Juhu!

/LK

Anmeld

19. august 2010

Gustavsmor

lk2011 skriver:

JUBII tusind tak for jeres superhurtige svar alle sammen!! hvor er det fedt at man ikke bare skal gå med det hele inde i hovedet, jeg skulle have oprettet mig længe før ;-)

Jeg tror lige jeg tager en mere i morgen, et andet mærke, hvis den også viser en streg så slår jeg vjermøller hele vejen på weekend!! Juhu!

/LK

Tør godt sige at du allerede kan begynde at slå vejrmøller nu, for den er da helt sikkert hjemme....du går en dejlig tid i møde! 

Anmeld

19. august 2010

Pia.

lk2011 skriver:

/LK

Det kan du vist roligt gøre allerede - altså så vejrmøller - Men pas nu på i din tilstand he he...

Igen tillykke og velkommen til baby.dk - fantastisk side, du kan godt allerde nu sætte et par timer eller tre af til "os" her inde - vi er blevet afhængige af hinanden og siden og det er jeg sikker på du også bliver Der er mange skønne mennesker her inde og folk er gode til hurtige svar og glade kommentare

Knus Pia - som selv er mor til mikkel på 11½ år og Mille på snart 8 år og så har jeg min mindste mand på 4½ år som hedder Mads...

Anmeld

19. august 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg ser 2 streger, så stort tillykke med det :-)

Anmeld

19. august 2010

lk2011

Ih tak, jeg glæder mig allerede til at være en del af fællesskabet ;-)

Øv det bliver en lang dag på arbejde, gid jeg kunne sove nu og så vågne i morgen og så en tredje streg, så jeg kan sige det til den vordende, han bliver helt syg af glæde!

Igen tusind tak for alle jeres erfarne øjne!

/LK

Anmeld

19. august 2010

quar20

KÆMPE tillykke.. der er hel sikkert en spire i maven på dig =)

Jeg brugte selv den test og den så faktisk ud som din.. en kæmpe fed streg som tydeligt kunne ses og en knap så tydelig streg - men dog kunne man se den..!! =)

KÆMPE tillykke igen.. =)

Anmeld

19. august 2010

birthee

Jeg kan også helt fint se 2 streger på begge strimler - så et stort tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.