stress hvad gør jeg bedst coach??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

jeg vil gerne være anonym denne gang. jeg har 3 børn   og ikke pga børnene men pga indre ting føler jeg mig stresset   og jeg kan mærke jeg snart går ned. jeg vil gene gøre noget ved det inden jeg går helt ned.

har før gået til psykolog men føler ikke jeg får de redskaber jeg skal bruge til at klare min hverdag så jeg ikke stresser.   jeg har overvejet coach    er der nogen som har erfaring med dette...???

tager i mod råd med kyshånd har virkelig brug for noget

mvh den stressede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

CS

jeg vil gerne være anonym denne gang. jeg har 3 børn   og ikke pga børnene men pga indre ting føler jeg mig stresset   og jeg kan mærke jeg snart går ned. jeg vil gene gøre noget ved det inden jeg går helt ned.

har før gået til psykolog men føler ikke jeg får de redskaber jeg skal bruge til at klare min hverdag så jeg ikke stresser.   jeg har overvejet coach   er der nogen som har erfaring med dette...???

tager i mod råd med kyshånd har virkelig brug for noget

mvh den stressede

Først vil jeg lige sige, at det første skridt til forandring er erkendelse så du er jo allerede godt på vej!!

Når det så er sagt, så er jeg coach med speciale i blueprint - det vil sige det underbevidste styresystem der ligger til grund for der hvor vi sidder fast i livet. Coaching hjælper dig til at finde frem til de redskaber du har brug for, for at komme videre i dit liv.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive.

Kh

Christina

P.s du kan altid kigge forbi min hj. side www.christinasogaard.com

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

op hører gerne fra flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.