TIL SLANKEPIGERNE....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Pia.

Hvor meget er jeres samlet vægttab kommet op på... hvem er nået længst og hvem har tabt mest... Tror bare nogen af jer sidder med mange kilo bag jer... og kunne være sjovt at høre hvor meget det er her på ca. 10 uger...

Jeg selv tabe jo 7,2 kilo i det hele, men har desværre taget et par stykker på inden for de sidste par uger.. :(....

Så jeg kan kun prale af et vægttab på 4,5 kilo....

Knus fra Pia, som stadig syntes I er nogle super seje piger... hep hep...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

twinboys

Hej ja jeg startede jo i sidste uge...

Så denne her var min første vejning så 1,7kg

Ja nu kører det bare med at sætte billeder ind...

Knuzer fra hende der har pause... Alle 5 dagplejebørn sover...:))

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

hmmm... jeg har været på kur on and off stort set siden fødslen - og det er nu et år siden. Jeg tog 22 kg på under graviditeten, og mangler "kun" at smide ca 3,5 kg. Men fuck, hvor er det dog de sidste sølle tre kilo der er de sværeste!

Marie, med et samlet vægttab på ca 18,5 kilo (på et år)

Anmeld

10. juli 2008

Pia.

TIL TWINBOYS

køre du også med 5 børn for tiden .... også her... og jeg holder mig også en velfortjent pause med min frokost, man har jo ikke tid til at spise med alle de børn ;)...

Jeg er så rigtig heldig at alle 5 børn er 1 år... !!! Meeeen 1½ dag tilbage så råber jeg 3 UGERS SOMMERFERIE, til alle der gider høre på mig...

Knus til en dagplejemor fra en anden...

Anmeld

10. juli 2008

3rollinger

Hejsa

Nu fortaeller jeg godt nok ikke om mine ugentlige tab herinde, men jeg er alligevel paa kur.

Og jeg har tabt 6,2 kilo indtil videre og vil gerne af med ca 5 mere. Men jeg tager det ligesom med lidt filosofi. Jeg er generelt paa kur hver dag, men er der noget stort saasom et bryllup, en ferie eller et besoeg hjemmefra slaekker jeg lidt paa linierne og selvom jeg maaske derved tager 1 eller 2 kilo saa goer det for saa vidt ikke noget, jeg fortsaetter med kuren naar jeg er faerdig, istedet for som foer, at lade staa til og de 2 kilo bliver siddende.

Det fungere fint og kuren bliver ikke saa sur naar man engang imellem giver sig selv lidt frihed.

Knus
Trine

Anmeld

10. juli 2008

twinboys

Hej Pia...
Jepper jeg kører med 5 og har gjort det et godt stykke tid... Men ak har først ferie i uge 33-35... Så må vente lidt endnu... Jeg venter nemlig på vejret.... Ja det gode dejlige vejr... Tjek lige det gode billede jeg har sat ind i vores nye leg... Så glæder maan sig virkelig til man har ferie...
Hvis du vil se lidt af mit arbejde altså mine dagplejebørn, kan de ses på vores hjemmeside under læreplaner dagplejen...
Ønsker dig en dejlig dag...
Majbritt

Anmeld

10. juli 2008

BAMBI

hej alle
ja jeg er også en af de mange kvinder der er på kur... jeg har siden JAN, været på en kost omlægning ( jeg selv har lavet / sammensat ) så den passer ind i min hverdag... det vil sig at jeg spiser sundt og grøn og skåren ned på brød og pasta... og undladet alt det vi jo godt ved ikke er så godt når man skal tabe sig... men jeg giver mig selv lov tilat tage det en gang i mellem derfor går det også langsom men jeg har det godt med det... 16 kg. er det blevt til... og jeg er glad for hver g. der er væk... og jeg bliver ved så længe jeg syndes det er sjov og det er det i nu...

og til jer 2 dagplejer... velkommen i klubben :D men jeg arbejder kun med 2 børn i den her uge :)

mange hilsner Dorte Møller fra Sunds

Anmeld

10. juli 2008

3rollinger

Hej Dorthe

Jeg synes da slet ikke det er langsomt med 16 kilo siden januar. Det er da naesten 3 kg om maaneden og det maa naesten ikke gaa hurtigere. og for saa vidt er det ogsaa fuldkommen ligemeget hvor hurtig og hvor langsom det gaar, bare det gaar :D

Men det er rigtig at det foerste folk altid spoerger om er "Paa hvor lang tid". Men det er da lige meget om vaegttabet er forloebet over 2 uger eller 2 aar, det vigtigste er da selve vaegttabet.

Saa virkelig godt gaaet!!!

Var ellers inde og se hvor flot du er blevet, men du har ingen billeder :)

Trine

Anmeld

10. juli 2008

Mathilde

Tja mens jeg har været med herinde er jeg gået fra 69.2kg til 61.7( min vægt idag) så det vil sige et vægttab på 7,5kg:)
Min højeste vægt er ca. 90kg men det er også ved at være længe siden...

PiaR: jeg håber du snart kommer tilbage i slankeklubben igen, vi mangler dig. Lige et stort (H) til dig.

Mathilde

Anmeld

10. juli 2008

BAMBI

hej trine...

du har helt rat.... tiden er lige gyldig...

bare det går ned af... og det gør det..

og nej sjov nok var jeg inde for at se alle mine billeder igennem for at ligge et billede af mig selv ind...

men jeg stå åbenbart altid med kamaret.... for der er kun billeder af mine børn og min mand :-)

sådan er det jo nok ...

men jeg vil se om jeg ikke kan få tage et :-)

jeg må heller tilbare til mine dagplejer børn de er ved at vågne

mange hilsner Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.